خبرگزاری کار ایران

علیزاده خبر داد:

ارائه کلیه خدمات درمانی به 124 بیمار خاص توسط بیمه سلامت در کاشمر

asdasd
کد خبر : ۸۲۹۵۰۰

رئیس بیمه سلامت کاشمر گفت: در شهرستان کاشمر به ۱۲۴ بیمار خاص کلیه، خدمات درمانی به صورت رایگان توسط بیمه سلامت پرداخت می شود.

به گزارش خبرنگار ایلنا از کاشمر، علیزاده رئیس بیمه سلامت شهرستان در دیدار با فرماندار کاشمر افزود: در سال۹۷ نود ونه هزار بیمه شده ، 600 هزار بار به ۱۰۵ موسسه طرف قرارداد مراجعه واز خدمات مربوطه توسط سازمان بیمه سلامت بهره مند شده اند. 

علیزاده گفت: طی یکسال بالغ بر ۳۱ میلیارد تومان بابت خرید خدمات توسط سازمان بیمه سلامت به موسسات طرف قرارداد در بخش خصوصی و دولتی  شهرستان پرداخت شده است.

رئیس بیمه سلامت کاشمر با بیان اینکه صد درصد هزینه بیماران خاص توسط سازمان بیمه سلامت پرداخت می شود، تصریح کرد: در شهرستان کاشمر به ۱۲۴ بیمار خاص کلیه خدمات درمانی به صورت رایگان توسط بیمه سلامت پرداخت می شود.

فرماندار کاشمر نیز در این نشست اظهار داشت : پوشش بیمه همگانی و طرح تحول سلامت و اقداماتی از این دست رویکرد انسانی دولت بوده است.

مسلم ساقی با بیان اینکه مناسبت‌ها برای ادارات فرصت مغتنمی است برای تبیین و تبلیغ خدمات دستگاه های اجرایی به مردم خاطر نشان کرد: بایستی در این شرایط سخت در راستای تقویت روحیه امید در جامعه اقدامات و عملکرد دولت و دستگاه های اجرایی را در فرصت‌ها و مناسبت‌ها از تریبون های مختلف به مردم اطلاع رسانی کنیم.

فرماندار کاشمر افزود : در اجرای طرح های مختلف از سوی دستگاه‌های اجرایی نظام ها و نهادهای غیردولتی فوق العاده می توانند بخش دولتی را در پیشبرد اهداف سازمانی بویژه در حوزه های اجتماعی کمک کنند.

انتهای پیام/
نرم افزار موبایل ایلنا
ارسال نظر
اخبار مرتبط سایر رسانه ها
    اخبار از پلیکان
    تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
    اخبار روز سایر رسانه ها
      اخبار از پلیکان
      تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
      پیشنهاد امروز