خبرگزاری کار ایران

همزمان با هفته دولت صورت گرفت؛

۹ پروژه گردشگری در نیشابور افتتاح شد

asdasd
کد خبر : ۸۰۳۲۹۱

در سومین روز از هفته دولت 9 پروژه گردشگری در شهرستان نیشابور با حضور معاون استاندار و فرماندار این شهرستان، مدیر امور فرهنگی و روابط عمومی اداره کل میراث فرهنگی، مدیران ادارات و دستگاه های اجرایی شهرستان افتتاح شد.

به گزارش خبرنگار ایلنا از نیشابور، محمد اسماعیل اعتمادی رئیس اداره میراث فرهنگی، گردشگری و صنایع دستی نیشابور در این باره اظهارکرد: همزمان با بزرگداشت هفته دولت با حضور مسئولان شهرستان و اهالی میهمان نوازاین دیار افتتاح متمرکز ۹ پروژه گردشگری که ۲ پروژه دولتی و ۷ پروژه با سرمایه گذاری بخش خصوصی با صرف هزینه و اعتباری بیش از ۴۰ میلیارد ریال در شهرستان نیشابور انجام شد.

اعتمادی گفت: ۴ اقامتگاه بومگردی شامل اقامتگاه بومگردی دره پرستوها در روستای حصار بوژان نیشابور با اعتباری بالغ بر ۲ میلیارد و پانصد میلیون ریال ، اقامتگاه بومگردی بام بوژان در روستای بوژان نیشابور با اعتباری بالغ بر ۶ میلیارد ریال ، اقامتگاه بومگردی شادمهر  در روستای تحت منظر  نیشابور با اعتباری بالغ بر ۹ میلیارد ریال ، اقامتگاه بومگردی  حاج کاظم  در نیشابور با اعتباری بالغ بر ۶ میلیارد ریال به بهره برداری رسید.

وی خاطرنشان کرد: ۳ خانه مسافر شامل خانه مسافر لگزیان در روستای حصار بوژان نیشابور با اعتباری بالغ بر ۴ میلیارد ریال ، خانه مسافر اصغری در روستای حصار بوژان نیشابور با اعتباری بالغ بر ۴ میلیارد ریال و خانه سالارعابدی در روستای حصار بوژان نیشابور با اعتباری بالغ بر ۴ میلیارد ریال است.

رئیس اداره میراث فرهنگی، صنایع دستی و گردشگری نیشابورتصریح کرد: پروژه زیرسازی وآسفالت راه گردشگری فوشنجان به سایت حاج بکتاش ولی در روستای فوشنجان با اعتباری بالغ بر ۲ میلیارد ریال و پروژه فاز ۲ نورپردازی و روشنایی باغ عطار با اعتباری بالغ بر ۲ میلیارد ریال به بهره برداری رسید.

انتهای پیام/
نرم افزار موبایل ایلنا
ارسال نظر
اخبار مرتبط سایر رسانه ها
    اخبار از پلیکان
    تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
    اخبار روز سایر رسانه ها
      اخبار از پلیکان
      تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
      پیشنهاد امروز