خبرگزاری کار ایران

معاون وزیر اقتصاد مطرح کرد:

تحقق درآمدهای مالیاتی از وظایف وزارت اقتصاد است

asdasd
کد خبر : ۸۰۳۲۴۳

معاون توسعه مدیریت و منابع وزیر امور اقتصاد و دارایی گفت: بهبود فضای کسب و کار، مولد سازی دارایی های دولت و اقتصاد هوشمند از اولویت های این وزارتخانه است.

به گزارش خبرنگار ایلنا از مشهد، علی عسکری روز سه‌شنبه در مراسم تکریم و معارفه رئیس سازمان اقتصادی و دارایی استان خراسان رضوی افزود: در بخش اقتصاد به دلیل بخشی‌نگری بیش از حد و بی‌توجهی به ضرورت های یکپارچگی در برخی موارد شاهد بروز مشکلات متعدد در فضای کسب و کار هستیم.

وی در زمینه مولدسازی دارایی‌های دولت اظهار داشت: دولت دارای ساختمان‌ها، دارایی ها و سرمایه های ارزشمندی است که می‌تواند با استفاده از آنها اقدام به درآمدزایی و ایجاد درآمد پایدار کند تا در زمانی که دچار تزلزل اقتصادی و درآمدی می‌شود به مشکل نخورد.

عسکری گفت: از ادارات و دستگاه های دولتی در استان ها درخواست داریم با فروش و کارآمد کردن دارایی های موجود و وارد کردن آن به چرخه تولید و خدمات در مسیر مولد سازی دارایی های دولت گام بردارند.

معاون وزیر اقتصاد و دارایی افزود: اقتصاد هوشمند نیز از دیگر اولویت های این وزارتخانه است که از طریق الکترونیکی کردن امور محقق می شود و عامل شفاف سازی نیز می باشد.

وی با بیان اینکه در فضای اقتصاد امروز که شاهد رکود در اقتصاد هستیم نیازمند همکاری همه بخش‌ها و دستگاه‌ها هستیم، افزود: تحقق درآمدهای مالیاتی از وظایف این وزارتخانه است که با توجه به اوضاع موجود تحقق همه این درامدها کار سختی است و نیاز به تلاش مضاعف همکاران دارد.

در این مراسم از زحمات سید مهدی رمضانی، مدیرکل امور اقتصادی و دارایی قبلی استان خراسان رضوی قدردانی و حسین امیر رحیمی به عنوان مدیرکل جدید این اداره معرفی شد.

انتهای پیام/
نرم افزار موبایل ایلنا
ارسال نظر
اخبار مرتبط سایر رسانه ها
    اخبار از پلیکان
    تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
    اخبار روز سایر رسانه ها
      اخبار از پلیکان
      تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
      پیشنهاد امروز