خبرگزاری کار ایران

معاون اداره کل ارشاد خراسان رضوی خبر داد:

فیلم‌های جشنواره بین المللی فیلم‌ کودکان و نوجوانان در مشهد اکران می‌شود

asdasd
کد خبر : ۷۹۹۶۲۸

معاون هنری و سینمایی اداره کل فرهنگ و ارشاد خراسان رضوی گفت: فیلم های سی و دومین جشنواره بین‌ المللی فیلم‌ های کودکان و نوجوانان همزمان با سراسر کشور از ۳۱ مرداد تا چهارم شهریور امسال در مشهد اکران می شوند.

به گزارش خبرنگار ایلنا از مشهد، محمدرضا محمدی در نشست خبری این رویداد هنری گفت: ۱۰ فیلم کودکان و نوجوانان از سراسر ایران و خارج از کشور در پردیس سینمایی سیمرغ مشهد اکران می‌شوند.

محمدی افزود: این فیلم ها در دو نوبت از ۳۱ مرداد ماه به مدت پنج روز در ساعت های ۱۸ و ۲۰  در سینمای سیمرغ با همکاری کانون فکری کودکان و نوجوانان، آموزش و پرورش خراسان رضوی و شهرداری مشهد اکران می شوند.

وی اظهار داشت: داستان‌ های باغ جادویی آنتوان کرینگز به کارگردانی آنتوان کرینگز و آرنود بورن از فرانسه، پویانمایی بنیامین به کارگردانی محسن عنایتی نوش آبادی از ایران، جزیره گنج  به کارگردانی حمیدرضا لوافی از ایران،  قطار آن شب به کارگردانی حمیدرضا قطبی از ایران، پویا نمایی جوانمردان به کارگردانی علی احمدی از ایران، بیست و سه نفر به کارگردانی مهدی جعفری از ایران، اینجا خانه من است به کارگردانی خیرالله تقیانی پور از ایران، منطقه پرواز ممنوع به کارگردانی داساگر از ایران،  غرغرو وارد می شود به کارگردانی آندرس کونوریه از مکزیک و  تورنادو به کارگردانی سید جواد هاشمی از ایران در این جشنواره اکران می شوند.

معاون هنری و سینمایی اداره کل فرهنگ و ارشاد اسلامی خراسان رضوی گفت: ۱۵ نفر از این استان همزمان با پخش این فلیم ها در مشهد داوری و نتایج آن را به دبیرخانه مرکزی در اصفهان ارسال می کنند.

محمدی افزود: این داوران از کانون فکری کودکان و نوجوان و آموزش و پرورش خراسان رضوی هستند.

انتهای پیام/
نرم افزار موبایل ایلنا
ارسال نظر
اخبار مرتبط سایر رسانه ها
    اخبار از پلیکان
    تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
    اخبار روز سایر رسانه ها
      اخبار از پلیکان
      تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
      پیشنهاد امروز