خبرگزاری کار ایران

با حضور ورزشکاران رده های سنی مختلف؛

مسابقات کشوری کاراته در نیشابور آغاز شد

asdasd
کد خبر : ۷۹۳۳۵۹

بیست و چهارمین دوره مسابقات کشوری کاراته سبک شوتوکان جهانیWSKF با حضور مسئولان و ورزشکاران در تمام رده‌های سنی در ورزشگاه انقلاب نیشابور آغاز شد.

به گزارش خبرنگار ایلنا از نیشابور، محسن کاوه اهنگر سرپرست اداره ورزش و جوانان شهرستان در این خصوص گفت: بیست چهارمین مسابقات کشوری کاراته سبک شوتوکان جهانیWSKF به مدت دو روز با حضور بیش از ۴٠٠ ورزشکار در تمام رده‌های سنی در نیشابور برگزار می‌شود.

کاوه آهنگر افزود: ورزشکاران و تیم‌های شرکت‌کننده از استان های فارس، خوزستان، لرستان، مازندارن، گلستان، سیستان و بلوچستان، تهران، سمنان، کرمان، قزوین، اردبیل، البرز، خراسان رضوی، خراسان شمالی و خراسان جنوبی حضور دارند.

وی اظهار کرد: این دوره مسابقات از سطح بالایی برخوردار است و نیشابور افتخار  میزبانی بیست و چهارمین دوره مسابقات کشوری کاراته سبک شوتوکان جهانیWSKF را دارد.

سرپرست اداره ورزش و جوانان شهرستان نیشابور یادآور شد: دلیل اصلی انتخاب شهرستان نیشابور و استان خراسان رضوی برای این مسابقات، استعداد‌های بسیار زیاد و مقام‌های ورزشکاران نیشابوری در این مسابقات بوده و نیشابور در این دوره از رقابت‌ها در گروه آقایان میزبان است.

انتهای پیام/
نرم افزار موبایل ایلنا
ارسال نظر
اخبار مرتبط سایر رسانه ها
    اخبار از پلیکان
    تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
    اخبار روز سایر رسانه ها
      اخبار از پلیکان
      تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
      پیشنهاد امروز