خبرگزاری کار ایران

قربانی به ایلنا خبر داد:

شناسایی و دستگیری 14 متجاوز مرزی در خراسان رضوی

asdasd
کد خبر : ۷۸۹۸۰۹

فرمانده انتظامی شهرستان تایباد گفت: ماموران این فرماندهی طی 72 ساعت گذشته در عملیات پاکسازی عقبه مرز در مرزهای مشترک ایران و افغانستان تعداد 14 متجاوز مرزی را شناسایی و دستگیر کردند.

سرهنگ علی اکبر قربانی در گفت‌وگو با خبرنگار ایلنا در تایباد، اظهار کرد: متجاوزان مرزی دستگیر شده از اتباع کشور افغانستان هستند که به صورت غیر قانونی وارد ایران شده و با تشکیل پرونده راهی مراجع قضایی شدند.

وی با تاکید بر امنیت مرزهای مشترک ایران و افغانستان افزود: ورود غیر قانونی افراد بیگانه به داخل کشور ممکن است در برخی از مواقع مخاطرات امنیتی به همراه داشته باشد اما با تلاش نیروهای مرزبانی و سایر نیروهای مسلح مستقر در مرز دوغارون در حال حاضر این مرزهای در امنیت کامل است و هیچ فردی به صورت غیرقانونی حق ورود به کشور را پیدا نخواهد کرد.

وی از کشف ۱۰ کیلوگرم مواد مخدر از نوع تریاک در جاده  خواف - تایباد خبر داد و مطرح کرد: این میزان مواد مخدر با همکاری نیروهای هنگ مرزی  از داخل یک دستگاه خودروی سواری پراید کشف و ضبط شد که در این ارتباط یک متهم دستگیر، خودرو متوقف و متهم دستگیر شده با تشکیل پرونده راهی مراجع قضایی شد. 

استان خراسان رضوی بیش از 300 کیلومتر مرز مشترک با کشور افغانستان دارد که ۹۰ کیلومتر آن در شهرستان تایباد قرار گرفته است.

انتهای پیام/
نرم افزار موبایل ایلنا
ارسال نظر
اخبار مرتبط سایر رسانه ها
    اخبار از پلیکان
    تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
    اخبار روز سایر رسانه ها
      اخبار از پلیکان
      تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
      پیشنهاد امروز