خبرگزاری کار ایران

با حضور معاون سیاسی استاندار؛

هفتمین فرماندار شهرستان خلیل‌آباد معرفی شد

asdasd
کد خبر : ۷۶۸۵۴۹

با حضور معاون سیاسی استاندار خراسان رضوی و جمعی از مسئولان محلی، هفتمین فرماندار شهرستان خلیل آباد معرفی شد.

 به گزارش خبرگزاری ایلنا از خلیل آباد، شورای اداری شهرستان خلیل آباد با حضور حسن جعفری معاون سیاسی، امنیتی و اجتماعی استانداری خراسان رضوی، مدیرکل سیاسی و انتخابات این استانداری و با حضور روسای دستگاه‌های اداری، امام جمعه، نماینده مردم این شهرستان در مجلس شورای اسلامی و اعضای شورای تامین و نیز شورای اسلامی در محل سالن اجتماعات فرمانداری خلیل آباد برگزار شد.

حسن جعفری در جلسه شورای اداری شهرستان اظهار کرد: یکی از اولویت های استان در سال جاری علاوه بر برگزاری انتخابات مجلس شورای اسلامی توجه به موضوع اقتصاد مقاومتی است.

 وی گفت: اقتصاد مقاومتی در سطح استان شکل گرفته است و همه فرمانداران مأموریت دارند به صورت جدی وارد این حوزه شوند.

 معاون سیاسی امنیتی و اجتماعی استانداری خراسان رضوی با بیان اینکه تهدیدات دشمن را همه باید پاسخ بدهیم گفت: دشمنمن زبون و خوار هست و انشالله فردا مردم با حضور باشکوه خود در راهپیمایی روز جهانی قدس جواب تمامی توطئه‌های دشمنان را خواهند داد.

غلامرضا توکلی رئیس شورای اسلامی شهر خلیل آباد نیز در سخنانی با اشاره به توانمندی های این شهرستان در زمینه های اقتصادی اجتماعی و کشاورزی گفت: شهرستان خلیل‌آباد با داشتن ۲۸۵ شهید ۱۳ آزاده ۴۴۰ جانباز و داشتن رزمندگان زیادی که در دوران دفاع مقدس و یا در حریم ولایت حضور داشته‌اند، بیشترین خدمت را نمودند.

غلامرضا توکلی با اشاره به اینکه ۱۶ هزار هکتار از باغات کشاورزی و زراعی این شهرستان میباشد، گفت: از این مقدار سطح زیر کشت ۶ هزار هکتار باغات انگور است که این شهرستان به عنوان قطب تولید انگور و کشمش در استان خراسان رضوی است.

 وی با اشاره به ۴ هزار و ۶۰۰ هکتار کشت زعفران و نیز ۱۶۷ واحد دامی در این شهرستان افزود: رشد و توسعه در این شهرستان فراهم است، لذا از همه مدیران استان و شهرستان و نیز فرماندار جدید انتظار است، که با همگرایی و همدلی و تعامل با مردم در راه توسعه و اشتغال شهرستان گام‌های موثری را برداریم.

 توکلی با تقدیر و تشکر از زحمات مجتبی شاکری فرماندار این شهرستان که مدت ۴ سال در کسوت حضور داشته است برای ابراهیم قاسمپور فرماندار جدید این شهرستان نیز آرزوی موفقیت کرد.

مجتبی شاکری فرماندار سابق این شهرستان هم در گزارشی اظهار داشت: طی ۴ سال گذشته ۱۳ هزار متر مربع فضا های جدید آموزشی به مقدار فضاهای آموزشی در این شهرستان اضافه شده است.

وی بارندگی های اخیر را در شهرستان یک نعمت برشمرد و گفت: در طول چهار سال گذشته ۲۸۰ هزار متر مربع از معابر سطح روستاهای این شهرستان توسط دهیاران آسفالت و مرمت شده است.

 وی با بیان اینکه ۹۵ درصد مردم این شهرستان در حال حاضر از نعمت گاز برخوردار هستند، افزود: با گازرسانی به ۲ روستای شوراب و ایرج آباد ۱۰۰ درصد مردم روستای این شهرستان از نعمت گاز برخوردار خواهند شد.

شاکری بهره‌مندی ۱۰۰ درصدی مردم از نعمت راه آسفالته و برق را مورد اشاره قرار داد و خاطرنشان ساخت: در سال  گذشته ۱۳ میلیارد و ۷۰۰ میلیون تومان اعتبارات طرح‌های روستایی به ۱۹۵ طرح در سطح روستاهای این شهرستان پرداخت شده است که ۴۲۴ شغل را به وجود آورده است.

 در پایان شورای اداری این شهرستان در مراسمی توسط معاون سیاسی امنیتی و اجتماعی استاندار خراسان رضوی با تشکر از زحمات مجتبی شاکری فرماندار این شهرستان ، ابراهیم قاسمپور را طی حکمی از سوی وزیر کشور برای مدت ۴ سال به عنوان فرماندار جدید در این شهرستان معرفی کرد.

انتهای پیام/
نرم افزار موبایل ایلنا
ارسال نظر
اخبار مرتبط سایر رسانه ها
    اخبار از پلیکان
    تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
    اخبار روز سایر رسانه ها
      اخبار از پلیکان
      تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
      پیشنهاد امروز