خبرگزاری کار ایران

پس از یک هفته فعالیت؛

نمایشگاه قرآن و عترت در تایباد به کار خود پایان داد/ غرفه بانوان پربازدیدترین

asdasd
کد خبر : ۷۶۶۴۵۱

نمایشگاه قرآن و عترت پس از یک هفته فعالیت در تایباد به کار خود پایان داد.

به گزارش خبرنگار ایلنا در تایباد، عضو شورای شهر و رئیس کمیسیون بانوان شورای شهر تایباد در مراسم اختتامیه نمایشگاه قرآن و عترت که شامگاه گذشته با حضور مسئولان شهرستان و اقشار مختلف مردم برگزار شد، گفت: بانوان با برپایی چندین غرفه شامل ارائه موادغذایی و خوراکی خانگی، ادویه جات کاملا ارگانیک، خدمات پزشکی، مشاوره و تربیتی توانستند بیشترین بازدیدکننده را جلب کنند.

رسول حیدری با توجه به نقش زنان در پیشرفت جامعه افزود: اهمیت دادن به توانمندی های بانوان سبب رشد و توسعه جامعه بویژه این شهرستان مرزی می شود.

وی تصریح کرد: در چهار غرفه از این نمایشگاه که توسط کانون بانوی مرزنشین و کمیسیون بانوان شورای شهر و مجمع مشورتی زنان تایباد برپا شد محصولات ارگانیک، تولیدات و صنایع دستی، بومی و سنتی  زنان سرپرست خانوار در معرض دید عموم قرار گرفت و این امر نشان دهنده توان بالای بانوان است.

حیدری مطرح کرد: روزانه بیش از 100 نفر از این غرفه‌ها بازدید کردند و در این مدت بیش از 50 میلیون ریال فروش داشتند که این مهم نیز در راستای تولید اشتغال و محرومیت زدایی نقش موثری دارد.

تلاوت قرآن توسط قاری برجسته فرماندهی هنگ مرزی تایباد، اجرای موسیقی سنتی، برگزاری مسابقه قرآنی با حافظان کودک و نوجوان تایبادی و اهدای جوایز به برگزیدگان قرآنی از ویژه برنامه های مراسم اختتامیه نمایشگاه قرآن و عترت در این شهرستان بود.

انتهای پیام/
نرم افزار موبایل ایلنا
ارسال نظر
اخبار مرتبط سایر رسانه ها
    اخبار از پلیکان
    تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
    اخبار روز سایر رسانه ها
      اخبار از پلیکان
      تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
      پیشنهاد امروز