خبرگزاری کار ایران

ظهر امروز صورت گرفت؛

رونمایی از دو سامانه الکترونیکی دانشگاه علوم پزشکی مشهد

asdasd
کد خبر : ۷۵۴۳۹۶

با حضور رئیس و معاون پشتیبانی دانشگاه علوم پزشکی مشهد از دو سامانه الکترونیکی این دانشگاه رونمایی شد.

به گزارش خبرنگار ایلنا از مشهد، رئیس دانشگاه علوم پزشکی مشهد در این مراسم گفت: افزایش کاربری و سهولت در ارائه خدمات از مهمترین اهداف ایجاد سامانه های الکترونیکی است.

محمد رضا دارابی افزود: با ایجاد سامانه‌های الکترونیکی علاوه بر کاهش نیاز به نیروی انسانی در هزینه‌ها نیز به شکل چشمگیر صرفه جویی می‌شود.

وی اظهار داشت: نحوه استفاده از این سامانه ها باید به شکل عملی و تئوری در قالب دوره های آموزشی به کاربران آموزش داده شود.

حسن منفرد مدیر پشتیبانی این دانشگاه نیز گفت: ایجاد فضای رقابتی و شفاف و نظارت آسان دستگاه‌های متولی بر خریدها از جمله مزایای این سامانه های الکترونیکی است.

وی افزود: سامانه تدارکات الکترونیک دولت به تمام واحدهای زیرپوشش ابلاغ شده و بر اساس آن از این پس خریدهای استعلامی و مناقصه ای باید از طریق این سامانه انجام شود.

وی با اشاره به مزایای سامانه درخواست کالا و خدمات که با تلاش واحدهای انبارداری، تدارکات، حسابداری و فناوری اطلاعات و پشتیبانی دانشگاه طراحی شده است، اظهار داشت: پیش از این خرید کالا، خدمات و دریافت کالا از انبارها به صورت سنتی و دستی انجام می گرفت که از این پس از طریق این سامانه انجام می شود.

دانشگاه علوم پزشکی مشهد با دارا بودن بیش از 9 هزار دانشجو و حدود 23 هزار کارمند بهداشتی و درمانی قطب پزشکی شمال شرق کشور به شمار می رود.

انتهای پیام/
نرم افزار موبایل ایلنا
ارسال نظر
اخبار مرتبط سایر رسانه ها
    اخبار از پلیکان
    تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
    اخبار روز سایر رسانه ها
      اخبار از پلیکان
      تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
      پیشنهاد امروز