خبرگزاری کار ایران

با حضور مسئولان و مردم شهرستان؛

یادواره امیر سپهبد شهید صیاد شیرازی در تایباد برگزار شد

asdasd
کد خبر : ۷۴۹۳۳۲

همزمان با بیستمین سالگرد شهادت سپهبد علی صیاد شیرازی، برای اولین بار یادواره این شهید بزرگوار چهارشنبه با حضور فرماندهان امنیتی، نظامی و انتظامی، خانواده های شهدا و اقشار مختلف مردم تشیع و تسنن درشهرستان مرزی تایباد برگزار شد.

به گزارش خبرنگار ایلنا در تایباد، رئیس عقیدتی- سیاسی قرارگاه عملیاتی شهید تولایی ارتش مستقر در مرز دوغارون تایباد در این مراسم گفت: مدیریت راهبردی یکی از خصوصیات بارز شهید صیاد شیرازی به عنوان فرمانده ارتش جمهوری اسلامی ایران بود که با این رویکرد توانست در برابر گروهک‌های تروریستی و خرابکاران ایستادگی کند و از نظام جمهوری اسلامی دفاع نماید.

حجت الاسلام والمسلمین حسین قاسمی افزود: ایمان و اخلاص به پروردگار و عشق به میهن اسلامی سرلوحه تمام امور در کارهای این امیر ارتش بود و همین مهم سبب دستیابی شهید به اهداف انقلابیش بود.

وی با بیان اینکه شهید شیرازی کمک به جوانان انقلابی را یکی از راه‌های رسیدن به آرمان‌های نظام مقدس جمهوری اسلامی ایران می دانست، مطرح کرد: رفتار این شهید می تواند الگوی خوبی برای همگان به ویژه جوانان باشد و عقیده، ایمان، شجاعت و شهادت وی الگوی مناسبی برای تمام قشرهاست.

قاسمی اظهار داشت: تقوای الهی از این شهید بزرگوار، فردی سخت کوش ساخته بود و وقتی به مشکلی بر می خوردیم وی در رفع آن پیشگام بود.

شهید صیاد شیرازی 21 فروردین 1378 در نزدیک منزل خود توسط منافقین ترور و پس از انتقال به بیمارستان به درجه رفیع شهادت نائل شد.

انتهای پیام/
نرم افزار موبایل ایلنا
ارسال نظر
اخبار مرتبط سایر رسانه ها
    اخبار از پلیکان
    تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
    اخبار روز سایر رسانه ها
      اخبار از پلیکان
      تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
      پیشنهاد امروز