خبرگزاری کار ایران

طی ۹ ماهه سال جاری در خراسان رضوی صورت گرفت؛

صدور 50 میلیارد ریال ضمانتنامه صنعتی جهت واحدهای صنعتی و تولیدی

asdasd
کد خبر : ۷۲۰۴۱۰

مدیرعامل شرکت شهرک‌های صنعتی استان خراسان رضوی از صدور 4 ضمانتنامه صنعتی به ارزش 50 میلیارد ریال برای واحدهای صنعتی و تولیدی در 9 ماهه امسال خبر داد.

به گزارش ایلنا از مشهد، مسعود مهدی زاده مقدم اظهار کرد: از ابتدای امسال تا پایان آذر ماه، برای واحدهای صنعتی و تولیدی تعداد 4 ضمانتنامه صنعتی به ارزش 50 میلیارد ریال صادر شده است.  

وی افزود: کمک به توسعه صنایع کوچک از طریق تضمین حداکثر 70 درصد و در مناطق کمتر توسعه یافته تا 85 درصد، اصل و سود تسهیلات اعطایی بانک ها و موسسات مالی و اعتباری به واحد های صنعتی کوچک از وظایف اصلی و ماموریت صندوق ضمانت سرمایه گذاری صنایع کوچک است.

مهدی زاده مقدم ادامه داد: با توجه به اینکه صنایع خرد، کوچک و متوسط آسیب پذیری بیشتری نسبت به صنایع بزرگ دارند تلاش ما بیشتر در راستای این صنایع و واحدهای نوپای مستقر در شهرک‌ها و نواحی صنعتی بوده تا برای حل مشکل سرمایه در گردش این واحدها با حمایت های صندوق ضمانت مبلغ های آنان مصوب و جهت صدور ضمانت نامه ها اقدام شود.

رئیس هیأت مدیره و مدیرعامل شرکت شهرک‌های صنعتی استان خراسان رضوی، خاطر نشان کرد: ضمانت نامه‌ها در سه حوزه ایجادی، سرمایه در گردش و توسعه کمک شایانی در حوزه صنعت استان داشته و به رشد اقتصادی صاحبان صنایع منجر شده است.

وی در پایان گفت: هم اکنون 45 درصد از صنایع، 40 درصد از اشتغال صنعتی و 24 درصد از سرمایه‌گذاری استان در شهرک‌ها و نواحی صنعتی استان خراسان رضوی قرار دارد که با 48 شهرک و ناحیه صنعتی مصوب و 40 شهرک فعال زمینه استقرار 2570 واحد صنعتی را با اشتغال 74 هزار و 156 نفر فراهم کرده است.

انتهای پیام/
نرم افزار موبایل ایلنا
ارسال نظر
اخبار مرتبط سایر رسانه ها
    اخبار از پلیکان
    تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
    اخبار روز سایر رسانه ها
      اخبار از پلیکان
      تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
      پیشنهاد امروز