خبرگزاری کار ایران

مدیرکل استاندارد و تحقیقات صنعتی گیلان خبر داد:

توقیف تمامی میلگردهای واحد تولیدی در گیلان

asdasd
کد خبر : ۲۰۹۹۸۲

رعایت استانداردها در ایجاد سطح کیفیت مطلوب در کالاها و جلب اعتماد مصرف کنندگان، نقش مهمی ایفا می‌کند.

مدیرکل استاندارد و تحقیقات صنعتی گیلان از توقیف تمامی میلگردهای واحد تولیدی در استان خبر داد.

به گزارش ایلنا از رشت، محمد علی یوسفی با اعلام این خبر افزود: در پی گزارشی مبنی بر عرضه و استفاده از میلگرد تولیدی گیلان با کیفیت پائین و دارای علامت استاندارد در استان هرمزگان پیگیری‌های لازم از سوی اداره کل استاندارد گیلان انجام و بازرسان با مراجعه به محل واحد تولیدی نسبت به خارج کردن محصولات این واحد از چرخه مصرف اقدام کردند.

وی همچنین اظهارداشت: در بدو امر پروانه کاربرد علامت استاندارد و نیز پروانه تائید صلاحیت مدیر کنترل کیفیت واحد تعلیق و با مراجعه بازرسان استاندارد به محل واحد تولیدی، اجازه خروج محصول از واحد سلب و تمامی محصولات موجود در انبار واحد تولیدی پلمپ شد.

مدیرکل استاندارد و تحقیقات صنعتی گیلان گفت: استاندارد‌ها طیف بسیاری وسیعی از مواد، کالا‌ها، خدمات و آئین‌های کار و سیستم‌ها را در برمی‌گیرند و برای تحقق یافتن اهدافی از قبیل پاسخگویی به نیازهای مشتریان، گسترش و تسهیل تجارت بین‌المللی، ارتقای سطح رفاه و کیفیت زندگی بشر و حمایت از مصرف کننده تدوین و اجرا می‌شوند.

یوسفی تاکید کرد: رعایت استاندارد‌ها در ایجاد سطح کیفیت مطلوب در کالا‌ها و جلب اعتماد مصرف کنندگان نقش مهمی ایفا می‌کند.

نرم افزار موبایل ایلنا
ارسال نظر
اخبار مرتبط سایر رسانه ها
    اخبار از پلیکان
    تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
    اخبار روز سایر رسانه ها
      اخبار از پلیکان
      تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
      پیشنهاد امروز