خبرگزاری کار ایران

با حضور مدیرکل میراث فرهنگی؛

هفته فرهنگی کلات در خراسان رضوی آغاز شد

asdasd
کد خبر : ۳۶۶۹۶۳

با حضور مدیرکل میراث فرهنگی، صنایع دستی و گردشگری خراسان رضوی، نماینده مشهد و کلات در مجلس شورای اسلامی، جمعی از مدیران و مسئولان محلی و استانی، هفته فرهنگی کلات در خراسان رضوی آغاز شد.

به گزارش ایلنا، هفته فرهنگی کلات به مناسبت معرفی پتانسیل‌ها و ظرفیت‌های شهرستان کلات در این شهرستان برگزار شده است.

برگزاری عروسی سنتی، نمایشگاه صنایع‌دستی و نشست تخصصی با تأکید بر پیشینه ابنیه تاریخی و حضور مردم با لباس‌های محلی از مهم‌ترین برنامه‌های این هفته فرهنگی در شهرستان کلات است.
 
حسین زارع صفت مدیرکل میراث فرهنگی، صنایع دستی و گردشگری خراسان رضوی، در حاشیه برگزاری هفته فرهنگی کلات گفت: این هفته با هدف معرفی ظرفیت های شهرستان کلات برگزار شده است.
 
وی افزود: این شهرستان در حوزه میراث فرهنگی، صنایع دستی و گردشگری دارای ظرفیت‌های بسیار بالایی است که می توان با برنامه ریزی صحیح از این ظرفیت ها به نحو مطلوب استفاده کرد.
 
وی گفت: یکی از موضوعاتی که در شهرستان کلات به دنبال آن هستیم توسعه و تقویت گردشگری کلات با توجه به ظرفیت های موجود در این شهرستان است.

زارع صفت خاطر نشان کرد: برگزاری هفته فرهنگی کلات و مشارکت دستگاه‌های مختلف در برگزاری این هفته می‌تواند باعث توسعه و رونق گردشگری در این شهرستان شود.

انتهای پیام/
نرم افزار موبایل ایلنا
ارسال نظر
اخبار مرتبط سایر رسانه ها
    اخبار از پلیکان
    تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
    اخبار روز سایر رسانه ها
      اخبار از پلیکان
      تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
      پیشنهاد امروز