خبرگزاری کار ایران

رئیس سازمان جهاد کشاورزی مطرح کرد:

شوراها اقدامی موثر در فرآیند مشارکت مردم در توسعه روستاها

asdasd
کد خبر : ۳۶۵۷۸۹

رئیس سازمان جهاد کشاورزی تشکیل شوراهای اسلامی روستایی را اقدامی بسیار موثر در فرآیند مشارکت مردم در توسعه نواحی روستایی عنوان کرد.

به گزارش ایلنا ، مهندس مزروعی با تبریک روز شوراها به نقش مهم شوراها در توسعه روستایی اشاره کرد و افزود : تشکیل شوراهای اسلامی در نواحی روستایی، اقدامی بسیار موثر در فرایند مردم سالاری و مشارکت مردم در سرنوشت خویش محسوب می شود.

وی افزود : در نواحی روستایی که در چند دهه اخیر خلا مدیریت وجود داشت، تشکیل شوراها ، اهمیت بسیار بیشتری نسبت به نواحی شهری دارد، چرا که شوراها توانسته اند خلا مدیریت را در روستاها پر کنند.

رئیس سازمان جهاد کشاورزی خراسان رضوی افزود : تشکیل شوراهای اسلامی روستایی اقدام بسیار موثری در فرایند مشارکت مردم در توسعه نواحی روستایی محسوب می شود

وی با اشاره به نقش مهم شوراها در توسعه روستایی گفت: دستیابی به امنیت غذایی پایدار مستلزم توسعه کشاورزی و توسعه روستایی در کشور است.

رئیس سازمان جهادکشاورزی استان خراسان رضوی نقش و تاثیر شورای اسلامی شهر و روستا را برای فرهنگ سازی در بخش کشاورزی و افزایش بهره وری مهم ذکر کرد و ابراز امیدواری کرد با کمک شوراهای شهر و روستا در سالی که مزین به اقتصاد مقاومتی اقدام و عمل است با فرهنگ سازی اقتصاد مقاومتی شاهد اقدامات قابل توجهی در بخش کشاورزی باشیم .

انتهای پیام/
نرم افزار موبایل ایلنا
ارسال نظر
اخبار مرتبط سایر رسانه ها
    اخبار از پلیکان
    تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
    اخبار روز سایر رسانه ها
      اخبار از پلیکان
      تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
      پیشنهاد امروز