خبرگزاری کار ایران

رییس دانشگاه علوم پزشکی مشهد از بیمارستان در حال ساخت شهرستان خلیل آباد بازدید کرد

رییس دانشگاه علوم پزشکی مشهد از بیمارستان در حال ساخت شهرستان خلیل آباد بازدید کرد.

به گزارش ایلنا از کاشمر، مصطفی مهرابی بهار به همراه دکتر مدقق معاون درمان و جمعی از مدیران و کارشناسان دانشگاه علوم پزشکی مشهد با حضور در شهرستان خلیل آباد، از بیمارستان 32 تختخوابی این شهرستان بازدید و در جریان روند اقدامات انجام شده قرار گرفتند.

مدیر شبکه بهداشت و درمان خلیل آباد گزارشی از روند اقدامات انجام شده در این بیمارستان ارائه داد و اظهار داشت: این طرح با پیشرفت 99 درصدی در مساحت سه هزار و 250 متر مربع ساخته و در حال حاضر برای تجهیز به دانشگاه تحویل داده شده است.

هاشمی با بیان اینکه مدیریت فنی دانشگاه پس از بازدید، نواقص این طرح را به پیمانکار اعلام نموده است و در حال حاضر نسبت به رفع ان اقدام شده است خاطر نشان کرد: بر اساس برآورد اولیه برای تجهیز این بیمارستان به 30 میلیارد ریال اعتبار نیاز است.

وی با اشاره به نقش خیران سلامت در توسعه خدمات کیفی و کمی بهداشت و درمان در این شهرستان به ارائه گزارشی از اقدامات انجام شده مجمع خیران سلامت در این شهرستان پرداخت.

تاکید بر همکاری خیران سلامت در تجهیز بیمارستان خلیل آباد

رییس دانشگاه علوم پزشکی مشهد در این بازدید ضمن قدردانی از مسئولان شهرستان در اقدامات انجام شده اظهار داشت: لازم است هر کاری که به نفع مردم است در اولویت قرار گیرد.

مهرابی بهار با اشاره به اتمام کار ساخت بیمارستان 32 تختخوابی خلیل آباد و تحویل آن به دانشگاه اظهار امیدواری کرد: با همکاری خیران سلامت و مسئولان شهرستان بتوانیم این بیمارستان را به بهره برداری برسانیم تا مردم این منطقه از خدمات درمانی بهره مند شوند.

اجرای طرح‌های ماندگار و پایدار  از مهمترین اولویت‌های دانشگاه

معاون درمان دانشگاه علوم پزشکی مشهد نیز در این بازدید با اشاره به اینکه تلاش می شود طرحها و اقداماتی که در راستای توسعه خدمات بهداشتی و درمانی صورت می گیرد، پایدار و ماندگار باشد اظهار داشت: با توجه به تحویل بیمارستان خلیل آباد، رایزنی با وزارت بهداشت در راستای تجهیز آن در دستور کار قرار گرفته است.

مدقق با اشاره به اینکه بخشی از نیروی انسانی این طرح نیز تامین شده است خاطر نشان کرد: در بعد تخصصی و تامین پزشکان متخصص نیز نیازمند یک برنامه ریزی اصولی است که در معاونت درمان دانشگاه در حال انجام است.

وی با بیان اینکه هدف دانشگاه علوم پزشکی مشهد خدمات رسانی مناسب و مطلوب به مردم منطقه است اظهار امیدواری کرد: با همکاری خیران و مسئولان این شهرستان بتوانیم هر چه بیشتر به این مهم دست یابیم.

گفتنی است: در این جلسه یکی از خیران سلامت مبلغ 450 میلیون ریال برای تجهیز بیمارستان خلیل آباد اختصاص داد.

کد خبر : ۳۶۵۲۸۲