خبرگزاری کار ایران

برای اولین بار و در راستای توجه به نهاد خانواده؛

طرح اوقات فراغت همراه با خانواده در خراسان رضوی اجرا می‌شود

asdasd
کد خبر : ۳۶۴۴۲۰

مدیرکل ورزش و جوانان خراسان رضوی گفت: با توجه به جایگاه ویژه خانواده در برنامه‌های سال 95 اداره کل ورزش و جوانان طرح اوقات فراغت در کنار خانواده برای اولین بار در کشور در خراسان رضوی اجرایی می‌شود.

کوروش صبوریان در گفت‌وگو با ایلنا، در خصوص طرح‌های اوقات فراغت اظهار کرد: با تصویب اداره کل ورزش و جوانان خراسان رضوی از تاریخ 1 اردیبهشت 95 مصوب شد تا در راستای حضور بیشتر خانواده‌ها همراه با فرزندان در اوقات فراغت و ورزش و همچنین تحکیم بنیان خانواده طرح اوقات فراغت در استخر‌های تحت پوشش اداره‌کل ورزش و جوانان خراسان رضوی اجرا می‌شود.

وی افزود: این طرح که برای اولین بار در کشور اجرایی می‌شود و این امکان را می‌دهد که دختران به همراه مادران و یا پسران به همراه پدران تنها با یک بلیط امکان استفاده از استخر را داشته باشند.

صبوریان تاکید کرد: این طرح برای اولین بار در کشور به صورت پایلوت در مشهد در استخر‌های سجاد، هاشمی نژاد، 15 خرداد و کوثر اجرا می‌شود.

مدیرکل ورزش و جوانان خراسان رضوی خاطرنشان کرد: در سال 95 اولویت اداره کل ورزش و جوانان خراسان رضوی در برنامه‌ریزی‌ها مختلف تحکیم بنیان خانواده است و این طرح که ابتدا در استخر‌ها مشهد اجرا می‌شود درصورت استقبال از طرف خانواده‎‌ها و جوانان در سراسر استان اجرا خواهد شد.

انتهای پیام/
نرم افزار موبایل ایلنا
ارسال نظر
اخبار مرتبط سایر رسانه ها
    اخبار از پلیکان
    تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
    اخبار روز سایر رسانه ها
      اخبار از پلیکان
      تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
      پیشنهاد امروز