خبرگزاری کار ایران

مسابقات جودوی گرندپری آلمان؛

مدال برنز به محجوب رسید

asdasd
کد خبر : ۳۴۹۳۴۵

جواد محجوب نماینده وزن 100- کیلوگرم تیم ملی جودو با شکست نماینده پرتقال به مدال برنز مسابقات گرند پریکس آلمان دست یافت.

حیبن محمودی درگفت‌وگو با خبرنگار ایلنا، اظهارکرد: در مسابقات گرندپری آلمان که در شهر دوسلدورف درحال پیگیری است جواد محجوب نماینده وزن 100- کیلوگرم تیم ملی کشورمان در دور اول و دوم رقیبی برای پیکار نداشت در دور سوم با حریفی از تاجیکستان به مبارزه پرداخت که با یک امتیاز یوکو توانست از سد "سعیداف تاجیکی" گذشته و به مرحله چهارم این رقابت‌ها راه پیدا کند.

وی افزود: وی در مرحله یک چهارم به مصاف "بی سلطانوف" نفر سیزدهم رنکنیگ جهانی از روسیه و دارنده سه مدال طلای گراند اسلم باکو، گرند پری سامسون و زاگرب رفت و در 2 دقیقه  و 25 ثانیه ضربه فنی شد و به گروه بازنده‌ها رفت. 

محمودی ادامه داد: محجوب برای کسب مدال برنز با "فونسکا جورج" از کشور پرتقال مبارزه کرد و با غلبه بر این حریف صاحب گردن آویز برنز شد.

رئیس هیات جودو و کوراش خاطرنشان کرد: در این دوره از مسابقات ٥٤٨ جودوکار از ٨٤ کشور به مدت سه روز با یکدیگر رقابت خواهند کرد که 359 جودوکار در بخش مردان و 219 جودوکار در بخش بانوان پیکار خواهند کرد.

وی افزود: در چارچوب المپیک ریو 22 جودوکار نخست رده بندی جهانی حضور می یابند کرد و جواد محجوب با ادامه همین روند در المپیک حضور پیدا خواهد کرد.
 
رئیس هیات جودو و کوراش خراسان رضوی در ادامه همچنین گفت: برای نخستین بار در این استان دوره مربی درجه 3 و آزمون کمربند مشکی دفاع شخصی با حضور 65 نفر از مشهد و شهرستان‌ها به مدت سه روز برگزار شد.
 
وی ادامه داد: این دوره در نوع خود بی نظیر بود و با حضور مربیان و ورزشکاران سایر رشته های رزمی در بخش دفاع شخصی شاهد سطح کیفی و فنی بالایی بودیم.
انتهای پیام/
نرم افزار موبایل ایلنا
ارسال نظر
اخبار مرتبط سایر رسانه ها
    اخبار از پلیکان
    تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
    اخبار روز سایر رسانه ها
      اخبار از پلیکان
      تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
      پیشنهاد امروز