خبرگزاری کار ایران

با برتری مقابل شهرداری تبریز رقم خورد؛

صعود ثامن‎الحجج(ع) خراسان به نیمه نهایی لیگ برتر والیبال

asdasd
کد خبر : ۳۴۹۳۱۹

ثامن‌الحجج(ع) خراسان با پیروزی مقابل شهرداری تبریز به عنوان چهارمین تیم به نیمه نهایی لیگ برتر والیبال صعود کرد.

به گزارش ایلنا، تیم والیبال ثامن‌الحجج(ع) خراسان در سالن مهران مشهد میزبان سومین دیدار دور پلی‌آف لیگ برتر والیبال برابر شهرداری تبریز بود.
 
پیش از این هر یک از دو تیم یک بار در بازی روبه‌رو از مرحله پلی‌آف پیروز شده بودند. ثامن‌الحجج با پیروزی 3 بر یک در این مسابقه خانگی جواز حضور در نیمه نهایی را کسب کرد. 
 
شاگردان جبار قوچان نژاد 3 بر یک و با امتیازهای 27-29، 25-22، 25-18 و 21-25 پیروز شدند. بدین ترتیب نماینده مشهد حریف بانک سرمایه در نیمه نهایی در تهران شد.
 
یک ساعت پیش از آغاز این دیدار درهای سالن مهران به دلیل تکمیل ظرفیت بسته شد. تماشاگران حاضر در سالن نیز جبار قوچان نژاد سرمربی تیم ثامن‌الحجج(ع) را به شدت مورد تشویق قرار دادند.
 
کوروش صبوریان مدیرکل ورزش و جوانان خراسان رضوی، مجتبی سرآسیایی قائم مقام باشگاه پدیده خراسان و رضا ناصحی بازیکن تیم پدیده، از جایگاه ویژه شاهد این دیدار و صعود بودند.
 
درست چهارم دیدار، درگیری لفظی میان امیرحسینی و میکاییل تاجر باعث شد تا داور به هر دو بازیکن کارت زرد دهد. 
 
پیش از این نیز پیکان متین صالحین ورامین را شکست داد تا در نیمه نهایی حریف شهرداری ارومیه شود. نیمه نهایی لیگ برتر والیبال روز چهارشنبه این هفته برگزار خواهد شد و از ساعت 17:30 نماینده مشهد در تهران به میدان می‌رود.
انتهای پیام/
نرم افزار موبایل ایلنا
ارسال نظر
اخبار مرتبط سایر رسانه ها
    اخبار از پلیکان
    تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
    اخبار روز سایر رسانه ها
      اخبار از پلیکان
      تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
      پیشنهاد امروز