خبرگزاری کار ایران

معاون فرهنگی و اجتماعی شهرداری تشریح کرد؛

برنامه‌های شهرداری مشهد در ماه مبارک رمضان

asdasd
کد خبر : ۱۸۲۹۰۸

در ماه مبارک رمضان پس از افطار شاهد حضور جمع کثیری از مردم در بوستان‌های شهر مشهد هستیم و از آنجا که مقام معظم رهبری در جایی تأکید کرده‌اند که بوستان‌ها به مراکزی برای فعالیت فرهنگی تبدیل شوند ما نیز برنامه‌های خود را در این راستا تنظیم و تدوین کرده‌ایم.

معاون فرهنگی و اجتماعی شهرداری مشهد گفت: به مناسبت ماه مبارک رمضان، برنامه‌های فرهنگی متنوعی در لحظه افطار در مناطق سیزده‌گانه مشهد مقدس برگزار می‌شود.
به گزارش خبرگزاری ایلنا از خراسان رضوی, «حسین شادکام» از برگزاری جشنواره محافل قرآن در مشهد خبر داد و خاطرنشان کرد: جشنواره محافل قرآنی برای چهارمین سال با هدف تقویت نهادهای اجتماعی و تشکل‌های دینی با رقابتی سالم میان شرکت کنندگان ایجاد می‌شود.
وی افزود: در ماه مبارک رمضان پس از افطار شاهد حضور جمع کثیری از مردم در بوستان‌های شهر مشهد هستیم و از آنجا که مقام معظم رهبری در جایی تأکید کرده‌اند که بوستان‌ها به مراکزی برای فعالیت فرهنگی تبدیل شوند ما نیز برنامه‌های خود را در این راستا تنظیم و تدوین کرده‌ایم.
معاون فرهنگی و اجتماعی شهرداری مشهد گفت: در ماه مبارک رمضان بخش عمده‌ای از تلاش خود را بر تقویت مساجد متمرکز کرده‌ایم و غالب برنامه‌های میدانی خود را حذف کرده‌ایم تا با حضور مردم در مساجد از نهایت ظرفیت این مراکز فرهنگی اصیل استفاده کنیم.
وی تصریح کرد: امسال برای چهارمین سال برنامه‌هایی در بوستان‌های شهر مشهد برگزار می‌شود که در مناطق سیزده‌گانه شهرداری تنظیم شده که با برنامه‌هایی نظیر قرآن خوانی، تواشیح و برگزاری مسابقاتی مرتبط با این ایام به مدت دو ساعت در بوستان‌ها برگزار می‌شود.
شادکام اظهار کرد: برنامه اسرار حج در عرصه میدان شهدا نیز از دیگر برنامه‌هایی است که در شب‌های ماه مبارک رمضان برگزار می‌شود.
وی گفت: اکران‌های شهری و فضاسازی شهری از دیگر اقداماتی است که در ماه مبارک رمضان در دستور کار سازمان فرهنگی و تفریحی شهرداری قرار دارد.

نرم افزار موبایل ایلنا
ارسال نظر
اخبار مرتبط سایر رسانه ها
    اخبار از پلیکان
    تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
    اخبار روز سایر رسانه ها
      اخبار از پلیکان
      تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
      پیشنهاد امروز