خبرگزاری کار ایران

واکنش شهردار مشهد به اظهارات آیت‌الله علم الهدی؛

هزینه جشن‌های نیمه شعبان به اندازه یارانه اتوبوس‌ها نیست

asdasd
کد خبر : ۱۷۴۱۷۳

هزینه‌هایی که شهرداری برای اعیاد شعبانیه می‌کند، اندک است و با این هزینه‌ها نمی‌شود یارانه ۲۰۰ میلیارد تومانی را که به اتوبوسرانی پرداخت می‌کنیم، جبران کرد.

شهردار مشهد به اظهارات امام جمعه این شهر واکنش نشان داد.
به گزارش خبرگزاری ایلنا از خراسان رضوی؛ «سید احمد علم‌الهدی» روز گذشته در خطبه‌های نماز جمعه از شهرداری خواسته بود به جای هزینه‌کرد در چراغانی‌های نیمه شعبان، قیمت بلیط اتوبوس را به حالت قبلی بازگرداند.
«سید صولت مرتضوی» شهردار مشهد در این باره اظهار داشت: هزینه‌هایی که شهرداری برای اعیاد شعبانیه می‌کند، اندک است و با این هزینه‌ها نمی‌شود یارانه ۲۰۰ میلیارد تومانی را که به اتوبوسرانی پرداخت می‌کنیم، جبران کرد.
وی با اشاره به اینکه در حال حاضر شهرداری به طور متوسط مبلغ ۳۲۵ تومان بابت هر تراکنش اتوبوس، یارانه پرداخت می‌کند، افزود: این هزینه‌ها بر دوش شهرداری سنگینی کرده و شهرداری را ناگزیر می‌کند به کارهای غیر مطلوب از قبیل فضافروشی روی بیاورد.
مرتضوی اضافه کرد: من مسوولیت افزایش قیمت بلیت اتوبوس را می‌پذیرم و به سوی مردم دست یاری دراز می‌کنم تا شهرداری درآمد نامطلوب نداشته باشد.
شهردار مشهد همچنین از رایگان بودن سامانه حمل و نقل عمومی مترو و اتوبوسرانی در روز نیمه شعبان در شهر خبر داد.

نرم افزار موبایل ایلنا
ارسال نظر
اخبار مرتبط سایر رسانه ها
    اخبار از پلیکان
    تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
    اخبار روز سایر رسانه ها
      اخبار از پلیکان
      تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
      پیشنهاد امروز