خبرگزاری کار ایران

تا دهه فجر انجام خواهد شد؛

تحویل ٣٠٠ واحد نهضت ملی مسکن به متقاضیان نیشابوری

asdasd
کد خبر : ۱۴۰۶۴۸۹

معاون هماهنگی امور عمرانی استانداری خراسان رضوی گفت: در نهضت ملی مسکن نیشابور تا دهه فجر امسال ۳۰۰ واحد به متقاضیان تحویل و عملیات اجرایی سازه بیش از ۲هزار واحد به تمام می رسد.

به گزارش ایلنا از مشهد، سومین سفر از دور دوم سفرهای استانی نهضت ملی مسکن با حضور معاون هماهنگی امور عمرانی استانداری خراسان رضوی به شهرستان نیشابور انجام شد.

در این سفر فرماندار شهرستان نیشابور و نمایندگان دستگاه‌های اجرایی استان (راه و شهرسازی، بنیاد مسکن انقلاب اسلامی، توزیع برق، اداره گاز، اداره آب و فاضلاب ) و سایر مسئولین شهرستانی از روند پیشرفت پروژه های نهضت ملی مسکن شهرهای چکنه، بار و نیشابور جمعا به تعداد ۱۵ پروژه بازدید و در پایان با حضور در فرمانداری شهرستان و تشکیل جلسه شورای مسکن شهرستان نیشابور برگزار شد.

 از مهمترین مصوبات این جلسه می‌توان به پایان عملیات اجرایی سازه بیش از ٢٠٠٠واحد تا دهه فجر و نیز اتمام عملیات آماده سازی و زیرساخت‌های همه سایت‌ها به ویژه سایت ٣۶هکتاری نیشابور تا پایان آذرماه اشاره کرد.

همچنین مقرر شد حداکثر طی یک ماه آینده تعیین تکلیف زمین ١١٠هکتاری و سایت ویلایی نیشابور صورت پذیرفته و واگذاری زمین به متقاضیان واجد شرایط آغاز شود.

معاون  معاون هماهنگی امور عمرانی استانداری خراسان رضوی هم در این سفر گفت: در نهضت ملی مسکن نیشابور تا دهه فجر امسال ۳۰۰ واحد به متقاضیان تحویل خواهد شد. 

انتهای پیام/
نرم افزار موبایل ایلنا
ارسال نظر
اخبار مرتبط سایر رسانه ها
    اخبار از پلیکان
    تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
    اخبار روز سایر رسانه ها
      اخبار از پلیکان
      تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
      پیشنهاد امروز