خبرگزاری کار ایران

راه‌اندازی پیشرفته‌ترین مرکز مانیتورینگ سطح کشور در مشهد

asdasd
کد خبر : ۱۳۹۱۴۵۶

مدیر بازرسی و ارتباطات مردمی شرکت توزیع نیروی برق شهرستان مشهد گفت: بزرگ‌ترین و پیشرفته‌ترین مرکز عملیات شبکه دیتا و مانیتورینگ سطح کشور در مشهد پیاده سازی و راه‌اندازی شد.

به گزارش خبرنگار ایلنا از مشهد، علیرضا آزموده‌فر بیان کرد: کلان‌شهر مشهد دارای سه میلیون و ۹۰۰ هزار نفر جمعیت در پهنای ۱۰ هزار کیلومتر است و برای این جمعیت حدود یک میلیون و ۸۰۰ هزار اشتراک برق وجود دارد که بیش‌ترین اشتراک متعلق به بخش خانگی است. 

وی افزود: در راستای خدمت‌رسانی به حاشیه شهر، ۳۳ میلیارد تومان جهت روشنایی معابر و اصلاح روشنایی هزینه شده است. همچنین برای تامین پروژه ملی مسکن در مهرگان، ۱۴.۵ میلیارد تومان اعتبار در نظر گرفته شده است. 

مدیر بازرسی و ارتباطات مردمی شرکت توزیع نیروی برق شهرستان مشهد اظهار کرد: ۳۰ فیدر شبکه فشار متوسط برای پایداری شبکه‌های برق به مشهد، با هزینه ۳۱ میلیارد تومان اضافه شده است. 

آزموده‌فر با اشاره به اصلاح و بهینه‌سازی شبکه‌ برق روستایی اظهار کرد: از محل اعتبارات توانیر معادل ۳۰ میلیارد تومان در بخش مرکزی، رضویه، ملک‌آباد و احمدآباد به همین منظور صرف شده است. 

وی تصریح کرد: پیاده‌سازی و راه‌اندازی بزرگ‌ترین و پیشرفته‌ترین مرکز عملیات شبکه دیتا و مانیتورینگ سطح کشور در مشهد با اعتبار ۲۵ میلیارد تومان در حال راه‌اندازی است. 

مدیر بازرسی و ارتباطات مردمی شرکت توزیع نیروی برق شهرستان مشهد، با بیان اینکه اصلاح و بهینه‌سازی شبکه برق در الهیه و قاسم آباد معادل ۵۲ میلیارد تومان هزینه داشته است، گفت: یکی از اهداف دولت هوشمندسازی زیرساخت‌ها، رویت‌پذیری و کنترل‌پذیری مشترکین است؛ در همین راستا حداقل ۱۴ هزار نصب کنتور هوشمند برای مشترکین پرمصرف داشته‌ایم. 

آزموده‌فر عنوان کرد: طی این دو سال در دولت سیزدهم، برای استفاده شهروندان، پایداری برق و استفاده از انرژی آسان ۲۰۰ میلیارد تومان هزینه شده است.

انتهای پیام/
نرم افزار موبایل ایلنا
ارسال نظر
اخبار مرتبط سایر رسانه ها
    اخبار از پلیکان
    تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
    اخبار روز سایر رسانه ها
      اخبار از پلیکان
      تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
      پیشنهاد امروز