خبرگزاری کار ایران

رئیس شورای شهر قوچان:

لیست بدهکاران دانه‌ درشت به شهرداری قوچان منتشر خواهد شد

asdasd
کد خبر : ۱۳۸۸۶۳۸

رئیس شورای اسلامی شهر قوچان گفت: لیست بدهکاران دانه‌درشت ازجمله دستگاه‌های اجرایی، مجتمع‌های تجاری و اشخاص حقیقی و حقوقی طی یک ماه آینده باید معرفی شود.

به گزارش خبرنگار ایلنا از مشهد، علیرضا فخرآبادی در این خصوص اظهار کرد: میزان بدهی اشخاص حقیقی و حقوقی و حتی دستگاه‌های اجرایی به شهرداری رقمی مشخص و میلیاردی است اما برای مردم و رسانه‌ها اعلام رسمی نشده است.

 وی ضمن صدور دستور اعلام لیست بدهکاران و میزان طلب شهرداری از دستگاه‌های اجرایی، مجتمع‌های تجاری و اشخاص حقیقی و حقوقی توسط شهردار قوچان افزود: این اسامی باید طی مدت یک ماه آینده در اختیار رسانه قرار بگیرد تا عموم مردم بدانند که برخی مجتمع‌های تجاری ساخته‌ شده با تخلفات فراوان، بدون پایان کار و عدم پیش‌بینی پله فرار چه میزان بدهی به این شهرداری دارند.

 رئیس شورای اسلامی شهر قوچان با اشاره به اجرای پروژه عمرانی پل عطاران گفت: عملیات ساخت این پل از سال ۱۳۹۷ شروع شد اما به دلیل اعتبارات اندک روند ساخت آن به طول انجامید، امسال از محل منابع داخلی تکمیل خواهد شد و تا انتهای شهریور به بهره‌برداری می‌رسد.

فخرآبادی بابیان این‌که برخی بی‌قانونی‌ها در حوزه تاکسی‌های درون‌شهری وجود دارد و تاکنون جلسات متعدد با هیئت‌مدیره تاکسی‌رانی برگزار شده است، افزود: چون عده‌ای مجوز تاکسی را اخذ و خودرو را درون پارکینگ بلااستفاده گذاشته‌اند به همین دلیل اشتغال‌زایی درزمینهٔ تاکسی‌های درون‌شهری صورت نگرفته است، قطعاً اگر با متخلفین برخورد جدی شود آن‌ها مجبور به سرویس‌دهی به مردم خواهند شد.

انتهای پیام/
نرم افزار موبایل ایلنا
ارسال نظر
اخبار مرتبط سایر رسانه ها
    اخبار از پلیکان
    تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
    اخبار روز سایر رسانه ها
      اخبار از پلیکان
      تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
      پیشنهاد امروز