خبرگزاری کار ایران

امضای تفاهم نامه راه اندازی تالار منطقه‌ای تامین مالی در خراسان رضوی

asdasd
کد خبر : ۱۳۸۸۴۲۰

در اولین همایش سرمایه‌گذاری و تامین مالی از بازار سرمایه در مشهد، تفاهمنامه راه‌اندازی تالار منطقه‌ای تامین مالی بین استانداری خراسان رضوی و سازمان بورس به امضا رسید.

به گزارش ایلنا از مشهد، صبح امروز در اتاق بازرگانی مشهد تفاهم نامه‌ای بین یعقوبعلی نظری استاندار خراسان رضوی و مجید عشقی رئیس سازمان بورس و اوراق بهادار امضا شد که در آن بر بحث همکاری‌های مشترک استان و سازمان بورس و اوراق بهادار کشور تاکید شد.

بر اساس این تفاهم‌نامه قرار است تالار منطقه‌ای بورس در استان و همین‌طور مرکز تأمین مالی در خراسان رضوی ایجاد شود. همچنین همکاری مشترک برای کارگاه‌های آموزشی بخش دیگری از این تفاهم‌نامه‌ها بود. 

علاوه بر این قرار است در فرآیند پذیرش شرکت‌های استان با پیشنهاد استاندار خراسان در بازار سرمایه تسریع شود. 

همچنین در تفاهم‌نامه‌ای که بین محمدرضا توکلی زاده رئیس اتاق بازرگانی خراسان رضوی و مجید عشقی رئیس سازمان بورس و اوراق بهادار امضا شد، بر برگزاری دوره های آموزشی موزشی، همکاری‌های مشترک با اتاق‌های بازرگانی استان و کشور، معرفی شرکت‌های توانمند بخش خصوصی استان توسط اتاق بازرگانی به فرایند پذیرش در بورس تاکید شد.

موضوعات تفاهم‌نامه میان سازمان بورس و اتاق بازرگانی خراسان رضوی نیز شامل همکاری مشترک برای برگزاری کارگاه‌های آموزشی است. علاوه بر این قرار است پارلمان بخش خصوصی در استان، شرکت‌های توانمند برای ورود به بازار سرمایه را به سازمان بورس و اوراق بهادار معرفی کند و فرآیند پذیرش این شرکت‌ها تسهیل شود.

انتهای پیام/
نرم افزار موبایل ایلنا
ارسال نظر
اخبار مرتبط سایر رسانه ها
    اخبار از پلیکان
    تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
    اخبار روز سایر رسانه ها
      اخبار از پلیکان
      تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
      پیشنهاد امروز