خبرگزاری کار ایران

نماینده خواف خبر داد؛

انعقاد قرارداد اجرای باند دوم جاده تربت حیدریه به سنگان

asdasd
کد خبر : ۱۳۸۷۷۹۳

نماینده مردم ‌خواف و رشتخوار در مجلس ‌گفت: قرارداد عملیات راه‌سازی ۶۵ کیلومتر از باند دوم تربت حیدریه به سنگان با سرمایه‌گذاری بیش از ۹۲۶ میلیارد تومان به پیمانکار انعقاد در حال اجراست.

به گزارش ایلنا از مشهد، حجت‌الاسلام اکبر احمدپور اظهارداشت: قرارداد احداث باند دوم محور تربت حیدریه ـ سنگان از سه راهی جنگل به سمت رشتخوار به طول ۱۸ کیلومتر با شرکت دنا بنیان بیرجند و از سه راهی نشتیفان تا خروجی شهر خواف با شرکت مهندسی آب و خاک رضوی بطول ۱۸.۵ کیلومتر منعقد شد.

وی گفت: پروژه راهسازی باند دوم شهرستان تربت حیدریه به سنگان خواف، ۱۴۰ کیلومتر در ۱۰ قطعه، عملیات اجرایی آن انجام می‌شود.

نماینده مردم شهرستان‌های خواف و رشتخوار در مجلس ادامه داد: قطعه ۱، ۱۶ کیلومتر و قطعه ۱۰، ۱۲ کیلومتر آن در حال اجراست.

‌احمدپور تصریح کرد: قطعه ۲ و ۹ نیز با انعقاد قرارداد به پیمانکار واگذار شد که ۶۵ کیلومتر، عملیات راهسازی باند دوم آن در دست اجراست.

وی گفت: ساخت باند دوم جاده سنگان خواف به تربت حیدریه جزء مطالبات اصلی مردم منطقه است و از آنجا که کار ساخت این جاده به کندی پیش می‌رود، در نشست‌های برگزار شده با معادن و سایر مسئولان مقرر شد کار با جدیت بیشتری تسریع شود.

انتهای پیام/
نرم افزار موبایل ایلنا
ارسال نظر
اخبار مرتبط سایر رسانه ها
    اخبار از پلیکان
    تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
    اخبار روز سایر رسانه ها
      اخبار از پلیکان
      تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
      پیشنهاد امروز