خبرگزاری کار ایران

یک مسئول خبر داد؛

امدادرسانی به ۳۶۹ مصدوم جاده‌ای در خراسان رضوی

asdasd
کد خبر : ۱۳۸۱۸۶۳

رئیس اورژانس پیش بیمارستانی و مدیریت حوادث دانشگاه علوم پزشکی مشهد گفت: ۳۶۹ مصدوم به اثر حوادث ترافیکی رخ داده در جاده‌های زیر پوشش دانشگاه‌های علوم پزشکی مشهد و نیشابور توسط اورژانس ۱۱۵ طی روزهای پنجم و ششم مردادماه همزمان با تاسوعا و عاشورای حسینی امدادرسانی شدند.

به گزارش ایلنا از مشهد، علی یزدانی در این خصوص گفت: در روزهای تاسوعا و عاشورای حسینی هفت هزار و ۵۹ تماس با اورژانس ١١۵ مشهد صورت گرفت که منجر به ۲ هزار و ۲۸۰ مأموریت شد.

وی با بیان اینکه از این تعداد هزار و ۹۴ مورد در محل حادثه درمان و یک هزار و ۱۷۳ مصدوم به بیمارستان منتقل شدند، افزود: آمار ماموریت های تاسوعا و عاشورای امسال نسبت به مدت مشابه سال قبل حدود ۱۰ درصد افزایش داشته است.

رئیس اورژانس پیش بیمارستانی و مدیریت حوادث دانشگاه علوم پزشکی مشهد ادامه داد: ۳۰۳ مصدوم از این تعداد مربوط به حوادث ترافیکی بوده است که ۱۸ مصدوم در محل حادثه درمان و ۲۸۵ مصدوم دیگر به بیمارستان های زیر پوشش دانشگاه علوم پزشکی مشهد منتقل شدند.

این مسئول بیان کرد: در روزهای تاسوعا و عاشورای حسینی امسال ۴۴ دستگاه آمبولانس، یک دستگاه اتوبوس آمبولانس و ۸ دستگاه موتور آمبولانس به همراه یک فروند بالگرد امداد هوایی در امداد رسانی و استقرار این مراسم با آماده باش کلیه پایگاه‌های اورژانس حضور داشتند.

انتهای پیام/
نرم افزار موبایل ایلنا
ارسال نظر
اخبار مرتبط سایر رسانه ها
    اخبار از پلیکان
    تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
    اخبار روز سایر رسانه ها
      اخبار از پلیکان
      تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
      پیشنهاد امروز