خبرگزاری کار ایران

نایب رئیس شورای شهر مشهد مطرح کرد؛

اختصاص ١٠٠ میلیارد تومان اعتبار توسط مدیریت شهری مشهد برای حمایت از ورزش قهرمانی

asdasd
کد خبر : ۱۳۷۸۳۰۱

سخنگوی شورای شهر مشهد گفت: در مصوبه‌ای ۱۰۰ میلیارد تومان اعتبار برای حمایت از ورزش قهرمانی کنار گذاشته‌ شد و به شهرداری برای سرمایه‌گذاری در این حوزه در کنار توسعه ورزش محلات تخصیص یافت، اما متاسفانه در کمیته انطباق فرمانداری رد شد.

به گزارش ایلنا از مشهد، موسی‌الرضا حاجی‌بگلو در آیین تجلیل از کاپیتان تیم ملی فوتسال اظهار کرد: به محض اینکه در خراسان رضوی تصمیم ورود به عرصه ورزش قهرمانی گرفته می‌شود، همه گارد می‌گیرند و اختلاف‌‎نظرها پیدا می‌شود. همین امر موجب می‌شود که استعدادهای بی‌نظیر این شهر، شکوفا نشود و نتوانند افرادی چون «حسین طیبی» لباس تیم‌های استانی خود را بر تن کنند.

وی گفت: برای نامگذاری یکی از معابر شهری به نام شاه‌ماهی فوتسال ایران، "حسین طیبی" پیگیری‌های لازم را انجام خواهم داد.

حاجی‌بگلو افزود: رویکرد شورای ششم حمایت از ورزش و توسعه آن به ویژه در حاشیه شهر است، اگر به دنبال استعدادیابی و کشف استعدادها هستیم باید در این مسیر گام برداریم، برهمین اساس بود که اولین مصوبات شورای شهر به تشکیل کمیسیون ورزش و جوانان اختصاص پیدا کرد.

سخنگوی شورای شهر مشهد خاطرنشان کرد: ۶۰۰ میلیارد تومان بودجه برای توسعه زیرساخت‌های ورزشی در مشهد تخصیص یافته، امیدواریم برآیند این اقدامات منجر به اتفاقات خوبی برای ورزش مشهد شود.

وی ادامه داد: در مصوبه‌ای ۱۰۰ میلیارد تومان اعتبار برای حمایت از ورزش قهرمانی و تکلیف شهرداری به سرمایه‌گذاری در این حوزه، درکنار توسعه ورزش محلات تخصیص یافت که متاسفانه این مصوبه در کمیته انطباق فرمانداری رد شد.

حاجی‌بگلو بیان کرد: حمایت از ورزش مستلزم حمایت و کمک تمام دستگاه‌هاست؛ شهرداری توان مالی لازم باشگاه‌داری را دارد و نیازی به حمایت مالی دیگر نهادها ندارد.

انتهای پیام/
نرم افزار موبایل ایلنا
ارسال نظر
اخبار مرتبط سایر رسانه ها
    اخبار از پلیکان
    تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
    اخبار روز سایر رسانه ها
      اخبار از پلیکان
      تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
      پیشنهاد امروز