خبرگزاری کار ایران

سرپرست شرکت توسعه گردشگری شهرداری مشهد خبرداد؛

اعلام نتایج رویداد پیشنهادهای خلاقانه بازاریابی و تبلیغات گردشگری

asdasd
کد خبر : ۱۳۷۲۵۸۵

سرپرست شرکت توسعه گردشگری شهرداری مشهد از اعلام نتایج رویداد پیشنهادهای خلاقانه بازاریابی و تبلیغات گردشگری (مرحله اول) خبر داد.

به گزارش ایلنا از مشهد، هیات داوران رویداد پیشنهادهای خلاقانه بازاریابی و تبلیغات گردشگری  (مرحله اول) پس از وصول ایده ­ها و بررسی اسناد ارسالی دبیرخانه شهر خلاق ، با تشکیل جلسه در مورخه ۱۴۰۲/۳/۶ به بررسی ابعاد مشروح ایده ­های واصله بر اساس طبقه ­بندی و گزارش این دبیرخانه پرداختند.

مرتضی گواهی سرپرست شرکت توسعه گردشگری شهرداری مشهد در این باره گفت: از مجموع پیشنهاد دریافت شده توسط دبیرخانه شهر خلاق،از بین ۱۹۰ ایده تعداد ۵۴ مورد آن منتخب و به مرحله دوم (منتورینگ) راه یافتند که این پیشنهادات خلاقانه مربوط به منطقه نمونه ملی گردشگری هفت حوض و باغ مشهد است که مرحله دوم با حضور در همان فضای محیطی پیشنهادی جهت ترسیم بهتر پیشنهادها و نهایی شدن طرحها برگزار خواهد شد.

جلسه داوری و امتیاز دهی به پیشنهادات ارائه شده در رویداد “پیشنهادهای خلاقانه بازاریابی و تبلیغات گردشگری ” با حضور علیرضا یونچی داور مسابقه میدون شبکه سه سیما، میرزائیان مشاور معاون برنامه ریزی و رئیس شهر خلاق، گواهی سرپرست و مدیران شرکت توسعه گردشگری شهرداری مشهد، نماینده معاونت اقتصادی و نمایندگان مجموعه تفریحی_گردشگری باغ مشهد و هفت حوض در شرکت توسعه گردشگری شهرداری مشهد برگزار شد.

انتهای پیام/
نرم افزار موبایل ایلنا
ارسال نظر
اخبار مرتبط سایر رسانه ها
    اخبار از پلیکان
    تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
    اخبار روز سایر رسانه ها
      اخبار از پلیکان
      تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
      پیشنهاد امروز