خبرگزاری کار ایران

همزمان با ایام دهه کرامت؛

هفته‌‌ فرهنگی و گردشگری تربت حیدریه در مشهد برگزار شد

asdasd
کد خبر : ۱۳۶۲۸۶۰

رئیس اداره میراث‌فرهنگی، گردشگری و صنایع‌دستی تربت حیدریه گفت: هفته فرهنگی و گردشگری تربت حیدریه با رویکرد معرفی ظرفیت‌ها و پتانسیل‌های مختلف شهرستان در حوزه‌های فرهنگی، میراث‌فرهنگی‌، گردشگری، صنایع‌دستی، هنری، بازی‌های بومی و محلی و محیط زیست برگزار شد.

به گزارش ایلنا از مشهد، علی محمدی با اعلام این خبر افزود: ایجاد فضای هم‌گرایی، همدلی و انسجام تربتی‌های ساکن سایر شهرها به‌ویژه تربتی‌های مقیم مشهد و جذب سرمایه‌گذاری در شهرستان از دیگر اهداف این برنامه است‌.

رئیس اداره میراث‌فرهنگی، گردشگری و صنایع‌دستی تربت حیدریه ادامه داد: برنامه‌های این هفته نیز فرصت خوبی برای شهر و بخش‌های تابعه شهرستان‌ است که مفاخر و شخصیت‌های علمی فرهنگی، فرهنگ بومی و محلی خود را معرفی کنند که در همین ارتباط شب‌های شعر و برنامه‌های فرهنگی هنری نیز برگزار می‌شود.

محمدی تصریح کرد: در این نمایشگاه صنایع‌دستی از جمله رشته‌های عقیق، فرت‌بافی، صنایع چرمی، نمدمالی، خراطی و اقامتگاه‌های بومگردی نیز به ارایه توانمندی‌های خود می‌پردازند.

رئیس اداره میراث‌فرهنگی، گردشگری و صنایع‌دستی تربت حیدریه اظهار کرد: نمایشگاه هفته فرهنگی شهرستان‌ در محل خانه تاریخی توکلی در خیابان نواب صفوی ۷ از شامگاه هشتم تا دوازدهم خرداد ماه جاری دایر است.

محمدی گفت: این نمایشگاه با همکاری فرمانداری و مشارکت ادارات میراث فرهنگی، گردشگری و صنایع‌دستی، شهرداری و شورای اسلامی شهر تربت حیدریه،  فرهنگ و ارشاد، شهرداری کدکن، شهرداری بایگ و تشکل‌های غیر دولتی و اصحاب فرهنگ و هنر شهرستان‌ برگزار شده است.

انتهای پیام/
نرم افزار موبایل ایلنا
ارسال نظر
اخبار مرتبط سایر رسانه ها
    اخبار از پلیکان
    تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
    اخبار روز سایر رسانه ها
      اخبار از پلیکان
      تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
      پیشنهاد امروز