خبرگزاری کار ایران

فرماندار مشهد خبر داد؛

حمایت دولت از خدمت‌رسانی به مردم حاشیه شهر مشهد

asdasd
کد خبر : ۱۳۵۶۰۹۱

معاون استاندار و فرماندار مشهد در بازدید از درمانگاه فدک گفت: از خدمت‌رسانی به مردم حاشیه شهر مشهد چه در بخش دولتی و چه در بخش خصوصی حمایت می‌کنیم.

به گزارش ایلنا از مشهد، محسن داوری در بازدید از خدمت رسانی درمانگاه و بیمارستان در حال احداث فدک در بولوار توس که به همراه بخشدار مرکزی مشهد و هیأت همراه انجام شد، با بیان این مطلب افزود: در منطقه حاشیه شهر مشهد که محروم است خدمت به مردم حتی با نگاه درآمد هم ارزشمند است و باید حمایت کنیم.

معاون استاندار و فرماندار مشهد با اشاره به شرایط و کمبود سرانه‌های بهداشتی و درمانی در مناطق پیرامونی و حاشیه شهر مشهد، ادامه داد: باید خدمت به مردم در حاشیه شهر را ارتقاء دهیم، بنابراین چه بخش دولتی و چه بخش خصوصی که به مردم خدمت می‎‌کند باید حمایت می‌کنیم.

داوری به مشارکت مردم برای خدمت‌رسانی اشاره کرد و گفت: هر جایی که مردم خدمت‌رسانی را برعهده داشته‌اند موفق تر بوده‌ایم مردم  راحت تر و بیشتر از بخش دولتی خدمت رسانی می‌کنند.

معاون استاندار و فرماندار مشهد با بیان این‌که باید نگاه مدیران دولتی و مردم نزدیک شود، تصریح کرد: هر کاری که از دست ما ما بر بیاید که مردم نیاز دارند همراهی می‌کنیم.

او تاکید کرد: مناطق حاشیه شهر مشهد در دو حوزه بهداشت و درمان نیازمند ایجاد زیرساخت‌های لازم است که باید اقدام کنیم که در این زمینه می‌توانیم از ظرفیت‌های بخش خصوصی و سرمایه‌گذاران استفاده کنیم.

معاون استاندار و فرماندار مشهد با اشاره به برنامه‌های شورای اسلامی شهر و شهرداری مشهد برای ارتقا زیرساخت‌های حوزه بهداشت و درمان در حاشیه شهر مشهد گفت: از برنامه‌ها و اقدامات شورای اسلامی شهر و شهرداری که در این زمینه با سرمایه‌گذاران اجرا کنند برابر قوانین و مقررات حمایت می کنیم.

هم‌چنین دکترعلی‌اکبر منیری پور مدیر مجموعه درمانی فدک در این بازدید گفت: درمانگاه فدک از اواخر دهه ۷۰ خدمت رسانی به مردم بولوار توس را آغاز و بیش از ۲۰ سال خدمت رسانی داشته است.

او ادامه داد: با توجه به دیدگاهی که سه تن از پزشکان داشتیم گرد هم آمدیم و این مجموعه را راه‌اندازی کردیم که یک نفر به رحمت خدا رفته اما راه او را هم‌چنان ادامه می‌دهیم و خدمت رسانی به مردم محروم این منطقه ادامه دارد.

مدیر درمانگاه فدک افزود: هم‌اکنون در درمانگاه فدک بیش از ۱۵ تخصص وجود دارد و روزانه به حدود ۲ تا ۳ هزار نفر مراجعه کننده خدمت رسانی می‌شود.

سرمایه‌گذار طرح بیمارستان فدک تصریح کرد: آمادگی داریم برای افزایش سرانه‌های بهداشتی و درمانی با نگاه خدمت رسانی به مردم حاشیه شهر سرمایه‌گذاری و در طرح های دولتی و شهرداری مشارکت و سرمایه‌گذاری کنیم.

انتهای پیام/
نرم افزار موبایل ایلنا
ارسال نظر
اخبار مرتبط سایر رسانه ها
    اخبار از پلیکان
    تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
    اخبار روز سایر رسانه ها
      اخبار از پلیکان
      تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
      پیشنهاد امروز