خبرگزاری کار ایران

مجید اخشابی در مشهد:

میزبان زائران امام رضا (ع) هستم

asdasd
کد خبر : ۱۳۵۰۳۲۱

مجید اخشابی خواننده در مشهد گفت: اجرا برای زائرین امام رضا(ع) به گونه‌ای حس میزبانی دارد؛ در واقع من خواننده با اینگونه اجراها گویی میزبان هستم و از زائران امام رضا (ع) پذیرایی می‌کنم.

به گزارش خبرنگار ایلنا از مشهد، مجید اخشابی که قرار است در رویداد ماه امت در شهر مشهد به اجرا بپردازد؛ اظهار داشت: برگزاری ماه امت برای دومین سال پیاپی حرکت مثبت و ارزشمندی است، شهر مشهد نیز مانند همه شهرها نیازمند کارهای فرهنگی وهنری است. از ابزار هنر باید در جهت بهبود و اصلاح جامعه کمک گرفت.

وی افزود: اگر با برگزاری این نمایشگاه‌ها و جشنواره ها الگوی صحیح و مناسبی حاصل شود می‌توان آثار مشترک و مفیدی را در باب تقریب فرهنگ کشورهای جهان اسلام رقم زد.

وی تصریح کرد: اگر قرار باشد ارتباطی با کشورهای جهان اسلام برقرار شود مباحث فرهنگی و هنری و در واقع ابزار هنر بهترین پیوند دهنده است و ما می‌توانیم از تجربیات فرهنگی و هنری یکدیگر در کریدورهای فرهنگی مشترک استفاده کنیم.

اخشابی با بیان این مطلب که برگزار ماه امت اقدام ارزشمند و مبارکی است که در شهر مشهد برگزار شده و این اقدام می‌تواند آشتی این شهر با هنر موسیقی باشد. موسیقی از هنرهای کاربردی و اثرگذار و دارای ضریب نفوذ بسیار بالایی است و به راحتی از این ابزار می‌توان در راستای القای نشاط اجتماعی  و بهبود شاخصه های روانشناختی و سلامت  جامعه کمک گرفت.

وی ادامه داد: در واقع موسیقی حاوی پیام‌های مثبت، ارزشمند و آموزنده می‌تواند به راحتی با مخاطب ارتباط برقرار کند و به او کمک کند. 

این خواننده اظهار داشت: با توجه به علاقه مندی جامعه به موسیقی الزاما باید چنین محافلی شکل بگیرد تا با تولیدونشر  و معرفی موسیقی‌های فاخر و ارزشمند، محتوای مطلوب  در دسترس مردم کشورمان و سایر مخاطبان  جهان اسلام قرارگیرد. 

وی در پایان در خصوص اجرا در حوزه فرهنگ رضوی و توجه به امام رضا (ع) نیز گفت: اجرا برای زائرین امام رضا(ع) به گونه‌ای حس میزبانی دارد؛ در واقع  من خواننده با این گونه اجرا ها گویی میزبان هستم و از زائران امام رضا (ع) پذیرایی  می‌کنم.

انتهای پیام/
نرم افزار موبایل ایلنا
ارسال نظر
اخبار مرتبط سایر رسانه ها
    اخبار از پلیکان
    تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
    اخبار روز سایر رسانه ها
      اخبار از پلیکان
      تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
      پیشنهاد امروز