خبرگزاری کار ایران

معاون علوم پزشکی نیشابور خبر داد؛

پرداخت ۶ میلیارد تومان وام به بیماران خاص و صعب العلاج در نیشابور

asdasd
کد خبر : ۱۳۴۹۳۹۵

معاون درمان دانشگاه علوم پزشکی نیشابور گفت: ۶ میلیارد تومان وام به بیماران خاص و صعب العلاج در نیشابور اعطا شد.

به گزارش ایلنا از مشهد، محمد توحیدی افزود: با ابلاغ اختصاص اعتبار توسط وزارت بهداشت، درمان و آموزش پزشکی از دی ماه سال گذشته، رایزنی با بانک‌های استان به عنوان بانک عامل آغاز شد.

معاون درمان دانشگاه علوم پزشکی نیشابور بیان داشت:  با اشاره به پیشی گرفتن نیشابور نسبت به اکثر شهر‌های کشور در شناسایی و معرفی متقاضیان به بانک‌های عامل، افزود: پس از شناسایی و استحقاق سنجی متقاضیان، پرونده تشکیل و متقاضیان به شعب بانک‌های عامل نیشابور معرفی شدند.

وی ادامه داد: متقاضیان وام از افرادی که در سال‌های اخیر وامی از محل معرفی شده دانشگاه علوم پزشکی نیشابور، دریافت نکرده اند، شناسایی شدند که شامل بیماران تالاسمی، هموفیلی، MS، پرفشاری عروق، ریوی، ناباروری، سرطان، دیالیز، متابولیک و پیوند بودند.

توحیدی با بیان اینکه از ۳۵۰ نفری که از این معاونت معرفی نامه دریافت کرده اند، تنها ۱۲۰ نفر تسهیلات دریافت کرده اند، افزود: با توجه به محدودیت زمانی، متقاضیانی که تاکنون نسبت به تشکیل پرونده در بانک‌های معرفی شده اقدام نکرده اند، در اسرع وقت به بانک مراجعه و اقدامات لازم را برای دریافت تسهیلات انجام دهند.

انتهای پیام/
ارسال نظر
اخبار مرتبط سایر رسانه ها
    اخبار از پلیکان
    تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
    اخبار روز سایر رسانه ها
      اخبار از پلیکان
      تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
      پیشنهاد امروز