خبرگزاری کار ایران

در ۱۰ ماهه امسال؛

بیش از ۵۲ هزار پرونده تخلف در خراسان رضوی تشکیل شده است

asdasd
کد خبر : ۱۳۳۲۲۵۳

مدیرکل تعزیرات حکومتی خراسان رضوی گفت: طی۱۰ ماه ابتدای سال جاری ۵۲ هزار و ۲۷۴ فقره پرونده تخلف به تعریزات حکومتی وارده شده است.

به گزارش ایلنا از مشهد، مرتضی مدنی در خصوص پرونده‌های تخلف تشکیل شده در خراسان رضوی اظهار کرد: در ۱۰ ماهه امسال ۵۲ هزار و ۲۷۴ فقره پرونده تخلف به تعزیرات حکومتی وارده و ۵۲ هزار و ۴۵۸ فقره پرونده مختومه داشتیم که بیش از ۱۴ هزار میلیارد ریال محکومیت داشتند.

وی افزود: بیشترین فراوانی پرونده‌های تخلف مربوط به عدم نصب قیمت و گرانفروشی در سطح عرضه و شرکت‌های پخش بوده و این تخلفات بیشتر در خصوص کالاهای اساسی و مورد تقاضای مردم است.

مدنی در خصوص تشکیل پرونده‌های عدم رعایت بهداشت در نانوایی‌ها گفت: پرونده‌هایی در خصوص عدم رعایت بهداشت در نانوایی‌ها در استان به تعزیرات حکومتی ارسال می‌شود اما تعداد آن‌ها زیاد نیست. بیشتر پرونده‌های تخلف نانوایی‌های استان مربوط به کم‌فروشی، گران‌فروشی و عرضه خارج از شبکه آرد است.

مدیرکل تعزیرات حکومتی خراسان رضوی در خصوص کشیک‌های سازمان تعزیرات در ایام نوروز عنوان کرد: ما برای ایام نوروز ۲ نوبت کشیک در نظر گرفتیم که از ۱۴ اسفند شروع شده و تا پایان ماه رمضان ادامه دارد. نوبت اول از ۱۴ اسفند تا ۴ فروردین و نوبت دوم از ۴ فروردین تا ۲ اردیبهشت خواهد بود.

انتهای پیام/
نرم افزار موبایل ایلنا
ارسال نظر
اخبار مرتبط سایر رسانه ها
    اخبار از پلیکان
    تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
    اخبار روز سایر رسانه ها
      اخبار از پلیکان
      تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
      پیشنهاد امروز