خبرگزاری کار ایران

افزایش ۲۸ درصدی جذب پزشکان متخصص در مناطق محروم خراسان رضوی

asdasd
کد خبر : ۱۳۲۵۱۸۳

جانشین معاون درمان دانشگاه علوم پزشکی مشهد گفت: امسال جذب پزشکان متخصص در مناطق کم برخوردار زیر پوشش این دانشگاه در استان خراسان رضوی به منظور افزایش دسترسی به خدمات تخصصی، ۲۸ درصد نسبت به پارسال افزایش یافت.

به گزارش ایلنا از مشهد، ایوب توکلیان در این خصوص افزود: در سال جاری۱۰۳ پزشک متخصص در رشته های مختلف پزشکی به شهرستان‌های زیر پوشش این دانشگاه اعزام شده اند که نسبت به سال گذشته رشد قابل توجهی داشته است

وی بیان کرد: افزایش پزشکان متخصص در مناطق محروم نقش موثری در کاهش مراجعه بیماران از مناطق کم برخوردار به مشهد و سایر مناطق استان خراسان رضوی دارد.

جانشین معاون درمان دانشگاه علوم پزشکی مشهد اظهارکرد: راه‌اندازی سه کلینیک ویژه مستقل و صدور ۲ مجوز احداث کلینیک ویژه مستقل برای خدمت رسانی به مردم محروم از دیگر اقدامات حوزه درمان این دانشگاه است.

وی افزود: ارتقای سیستم نظام ارجاع الکترونیک و پزشک خانواده به منظور دسترسی آسان مردم به اولین سطح از خدمات درمانی نیز از دیگر اقدامات است.

توکلیان گفت: مدیریت تخت های بیمارستانی، تهیه چک لیست بازدید جامع اورژانس بیمارستانی برای اولین بار در کشور و بیش از ۱۰۰ بازدید از اورژانس‌های بیمارستانی از دیگر فعالیت هالی حوزه درمان دانشگاه علوم پزشکی به شمار می رود.

وی ادامه داد: راه‌اندازی و توسعه سامانه جامع نظارت بر درمان(سامانه فالوآپ)، انعقاد و قرارداد با کشورهای تاجیکستان، ترکمنستان، عراق، عمان و افغانستان در راستای توسعه صنعت گردشگری سلامت نیز از دیگر اقداماتی است که به منظور بهبود خدمات ارایه شده در معاونت درمان صورت گرفته است.

انتهای پیام/
نرم افزار موبایل ایلنا
ارسال نظر
اخبار مرتبط سایر رسانه ها
    اخبار از پلیکان
    تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
    اخبار روز سایر رسانه ها
      اخبار از پلیکان
      تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
      پیشنهاد امروز