خبرگزاری کار ایران

تحصیل ۱۰۰ تبعه کشورهای خارجی در دانشگاه جامع علمی و کاربردی خراسان رضوی

asdasd
کد خبر : ۱۳۱۳۵۲۵

رئیس دانشگاه جامع علمی کاربردی خراسان رضوی گفت: ۳۰ مرکز آموزش دانشگاه جامع علمی و کاربردی استان خراسان رضوی، آماده پذیرش دانشجو بدون کنکور و بر اساس سوابق تحصیلی برای مقطع کارشناسی از طریق ثبت نام در سایت سنجش هستند.

به گزارش ایلنا از مشهد، محمد جواد سلجوقی با بیان اینکه مراکز جامع علمی کاربردی در زمره دانشگاهی نسل جدید و کارآفرین است، افزود: این دانشگاه دارای خصوصیت و کارکرد متمایز از دانشگاه های نسل اول هستند و در دانشگاه های علمی و کاربردی آموزش و پژوهش در راستای اشتغال تدریس می شود تا به عنوان مسئولیت اجتماعی، هزینه هایی که مردم برای آموزش و دانشگاه انجام می دهند را در قالب ارزش آفرینی اقتصادی به مردم بازگرداند.

سلجوقی افزود: در حال حاضر ۱۰۰ تبعه کشورهای خارجی در این دانشگاه تحصیل می کنند که طبق مذاکرات و پیگیری های در حال انجام، تسهیل روند پذیرش دانشجو از کشورهای خارجی در دستور کار قرار دارد.

وی با اشاره به اینکه اکنون افزون بر ۵۰ درصد صندلی دانشگاه های مختلف خالی است، تصریح کرد: موضوع ادغام و یا حذف دانشگاه ها مطرح نبوده و نیست، بلکه ساماندهی دانشگاه در نحوه پذیرش از سوی وزارت علوم و تحقیقات در حال انجام است.

وی گفت: دانشگاه جامع علمی و کاربردی خراسان رضوی پس از تهران به عنوان دومین استان با جمعیت دانشجویی اشتغال به تحصیل در آموزش‌های مهارتی علمی کاربردی است، همچنین امکان ادامه تحصیل در سایر دانشگاه های داخل و خارج از کشور برای دانشجویان، دانش‌آموزان و علاقمندان پس از تحصیل در دانشگاه جامع علمی کاربردی فراهم است.

وی بیان کرد: اکنون ۳۰ مرکز آموزش دانشگاه جامع علمی و کاربردی استان خراسان رضوی از چهارم دی ماه، آماده پذیرش دانشجو بدون کنکور و بر اساس سوابق تحصیلی برای مقطع کارشناسی از طریق ثبت نام در سایت سنجش هستند.

 

 

 

 

انتهای پیام/
نرم افزار موبایل ایلنا
ارسال نظر
اخبار مرتبط سایر رسانه ها
    اخبار از پلیکان
    تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
    اخبار روز سایر رسانه ها
      اخبار از پلیکان
      تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
      پیشنهاد امروز