خبرگزاری کار ایران

خدمت رسانی به ۴۲ هزار زائر در کربلا توسط موکب امام رضا(ع)

asdasd
کد خبر : ۱۲۷۸۴۵۲

مدیرکل اوقاف و امور خیریه خراسان رضوی گفت: از ابتدای راه اندازی موکب امام رضا (ع) در کربلای معلی تاکنون به ۴۱ هزار و ۸۰۰ زائر اربعین خدمت رسانی شده است.

به گزارش خبرنگار ایلنا، حجت الاسلام محمد احمدزاده بیان کرد: هر ساله در ایام اربعین حسینی، موکب امام رضا(ع) به همت اداره کل اوقاف خراسان رضوی و از محل موقوفات مرتبط و کمک خیرین در کربلا معلی برپا می‌شود و به زائران اربعین خدمات رفاهی و فرهنگی ارائه می‌کند.

وی با اشاره به اینکه در دو سال اخیر به علت شیوع بیماری کرونا متاسفانه نتوانستیم به زائران خدمت کنیم، گفت: امسال نیز این موکب از ۱۷ شهریور راه اندازی شده و تا روز اربعین حسینی خدمت رسانی خواهد کرد.

مدیر کل اوقاف و امور خیریه خراسان رضوی تصریح کرد: از ابتدای برپایی این موکب تا کنون در سال جاری، بیش از ۴ هزار ۴۹۰ نفر پذیرایی شامل چای شربت و... شده است و ۳ هزار ۱۶۸ نفر اسکان یافتند،

وی با بیان اینکه با برپایی نانوایی سیار بیش از ۲۴ هزار قرص نان پخته و میان زائران توزیع شده است، گفت: ۹هزلر و ۴۳۰ نفر از زائران در سه نوبت اطعام شده است.

احمدزاده افزود: خدمات دارو و درمان با حضور پزشک و پرستار در موکب امام رضا(ع) ارائه می‌شود و تاکنون به ۳۴۹ نفر خدمات ارائه شده است.

انتهای پیام/
نرم افزار موبایل ایلنا
ارسال نظر
اخبار مرتبط سایر رسانه ها
    اخبار از پلیکان
    تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
    اخبار روز سایر رسانه ها
      اخبار از پلیکان
      تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
      پیشنهاد امروز