خبرگزاری کار ایران

۶۰ محکوم مالی از زندان های خراسان رضوی آزاد شدند

asdasd
کد خبر : ۱۲۷۲۶۲۲

۶۰ زندانی محکوم مالی در قالب پویش نذر هشتم با مشارکت دستگاه های اجرایی خراسان رضوی از زندان های استان آزاد شدند.

به گزارش خبرنگار ایلنا از مشهد، زندان های خراسان رضوی همزمان با سالروز شهادت شهیدان رجایی و باهنر و آخرین روز از هفته دولت که مصادف با اجرای بیست و دومین مرحله طرح نذر هشتم بود.

با موافقت و مشارکت استاندار خراسان رضوی به عنوان نماینده عالی دولت در استان و ابلاغ به سایر دستگاه های اجرایی ، ۶۰ زندانی نیازمند مالی به نیت امام هشتم حضرت ثامن الحجج (ع) از زندان های استان آزاد شدند. 

سعید جانفدا مدیر کل زندان های خراسان رضوی در تشریح این خبر گفت: در این طرح، هشتم هر ماه حداقل ۸ زندانی نیازمند به نیت امام هشتم (ع) از زندان های استان آزاد می شوند که در این مرحله و با مشارکت استاندار و فرمانداران پویش نذر هشتم به صورت استانی اجرا و ۶۰ زندانی با پرداخت یک میلیارد و پانصد میلیون تومان از محل مشارکت دستگاه های اجرایی، ستاد دیه، خیرین و استفاده از ارفاقات قضایی از زندان های استان آزاد شدند. 

وی افزود از ابتدای اجرای این طرح تاکنون ۶۸۴ نفر زندانی در استان خراسان رضوی از زندان آزاد و با توسل به امام رضا (ع) به آغوش خانواده خود بازگشتند.

انتهای پیام/
نرم افزار موبایل ایلنا
ارسال نظر
اخبار مرتبط سایر رسانه ها
    اخبار از پلیکان
    تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
    اخبار روز سایر رسانه ها
      اخبار از پلیکان
      تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
      پیشنهاد امروز