خبرگزاری کار ایران

طی هفته دولت انجام خواهد شد؛

افتتاح و کلنگ زنی ۱۰۰هزار میلیارد تومان پروژه‌ صنعتی و تولیدی در خراسان رضوی

asdasd
کد خبر : ۱۲۶۷۴۱۱

استاندار خراسان رضوی گفت: در هفته دولت بیش از ۱۰۰هزار میلیارد تومان پروژه‌های مربوط به تولید، صنعت و ساختمان کلنگ زنی و افتتاح خواهد شد.

به گزارش خبرنگار ایلنا از مشهد، یعقوبعلی نظری در دهمین همایش برندینگ خراسان ضمن گرامیداشت روز ایثارگران گفت: در استان صنایع پیشران و پیش برنده کمتر داشتیم که با سرمایه گذاری‌های قوی در حال جبران آن هستیم.

نظری با تاکید بر مشارکت بخش خصوصی و دولتی در حوزه تولید گفت: بنا داریم ارتباط مستمر بخش خصوصی با دولتی را قوت ببخشیم و انتظار حضور فعال‌تر بخش خصوصی را داریم تا با حضور جمعی آنها، موانع و چالش‌های بخش تولید را شناسایی و رفع کنیم و امیدواریم تا پایان امسال، ستادی به نام ستاد تسهیل نداشته باشیم و هر دستگاهی که پرونده کمتری در این ستاد داشته باشد موفق‌تر خواهد بود. 

استاندار خراسان رضوی به اهمیت اعتماد سازی بین بخش خصوصی، دولتی و مردم اشاره کرد و اظهار داشت: اعتماد در حوزه برندسازی، سرمایه معنوی و ارزشمندی است که دفعی به وجود نمی‌آید و نیاز است دقت کنیم این اعتماد در طول زمان خدشه دار نشود.

رئیس اتاق اصناف استان  هم در بخش دیگری از این همایش گفت: امروز دغدغه بخش عمده‌ای از تولیدکنندگان ماندگاری در بازار کسب وکار است و عوامل خارجی مانند تغییر سیاست‌های جامعه، تغییرات حقوقی و اقتصادی یک کشور وعوامل داخلی مانند تغییر کیفیت محصولات، تغییر مشتری و سیاست‌های کارفرما باعث می‌شود یک برند از گردونه کسب و کار خارج شود.

محمودبنانژاد به عامل خلاقیت در رشد برندها اشاره کرد و افزود: اگر برندی به ایجاد عنصر خلاقیت توجه کند باعث رشد و شکوفایی خواهد شد. در سال های آتی امیدوارم شاهد ورود جوانان به عرصه صنعت و اصناف باشیم و آنها به عنوان صاحب برند برتر شناخته شوند.

رئیس سازمان صمت استان خراسان رضوی نیز به عنوان یکی دیگر از مهمانان همایش گفت: برنامه کلان حوزه برندینگ در سازمان با کمک تشکل‌های خصوصی در حال تدوین است و تا سه ماه آینده رونمایی خواهد شد. 

امیررضارجبی با اشاره به ایجاد تسهیلات برای تولید بدون کارخانه توسط برندها که خواسته بسیاری از تولیدکنندگان است تشریح کرد: سازمان صمت آمادگی ارائه مجوز تولید بدون کارخانه را دارد اما گواهی پیشرفت فیزیکی نیاز به تایید یکی از دستگاه‌های دولتی دارد که در حال مکاتبه و رفع این مسئله هستیم تا از ظرفیت‌های موجود هم استفاده کنیم. 

رضا حمیدی، رئیس هیئت رئیسه انجمن مدیران صنایع خراسان به ایده تولید بدون کارخانه توسط تولیدکنندگان تاکید کرد و گفت: ما نزدیک به ۵۰سال در حوزه برندسازی عقب هستیم و هرچه بیشتر به آن توجه کنیم در بازار جهانی نیز پیشرفت خواهیم کرد. برند، موجب گرایش مردم به تولید داخلی، افزایش کیفیت محصول و عرضه و تولید آن متناسب با نیاز و سلیقه مشتری خواهد شد.

رئیس کانون کارآفرینان استان خراسان رضوی نیز در بخش دیگری از این همایش گفت: بعد انقلاب، کالای کوپنی رونق گرفت و دیگر مردم برایشان مهم نبود چه محصولی مصرف می‌کنند. برند فقط یک کالا نیست، اگر توانستیم برند را دارای ارزش اجتماعی، شخصی، خدمات عمومی و فرهنگی کنیم می‌توانیم بگوییم صاحب برند شدیم. 

محمدحسین روشنک به تاثیر عرصه رقابت در برندسازی تاکید کرد و افزود: ما تا وقتی مرزهایمان را ببندیم و رقابت نداشته باشیم و تولیدات تحت نظارت یک شخص یا ارگان باشد، برند ساخته نمی‌شود. 

انتهای پیام/
نرم افزار موبایل ایلنا
ارسال نظر
اخبار مرتبط سایر رسانه ها
    اخبار از پلیکان
    تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
    اخبار روز سایر رسانه ها
      اخبار از پلیکان
      تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
      پیشنهاد امروز