خبرگزاری کار ایران

تحویل کیف حاوی بیش از ۱۱ میلیارد اوراق بهادار به صاحبش در نیشابور

asdasd
کد خبر : ۱۲۳۷۴۱۴

رئیس بازرسی استان از امانتداری و صحت عمل پلیس وظیفه شناس کلانتری ۱۲ جمهوری نیشابور در تحویل کیف حامل ۱۱ میلیارد و ۳۰۰ میلیون ریال اوراق بهادار به صاحبش در این شهرستان خبر داد.

به گزارش خبرنگار ایلنا، سرهنگ محمود ریاحی در تشریح این خبر گفت: در پی وقوع حادثه رانندگی دو دستگاه کامیون کشنده در ابتدای ورودی شهر نیشابور، بلافاصله گشت کلانتری ۱۲ جمهوری به محل اعزام شدند که با حضور ماموران در محل مشخص شد در این حادثه رانندگی راننده خودرو کامیون حامل بار نوشابه مصدوم و به مراکز درمانی منتقل شده است.

رئیس بازرسی استان افزود: در ادامه تحقیقات به عمل آمده، افسر وظیفه شناس کلانتری ۱۲ جمهوری نیشابور متوجه می شود یک عدد کیف متعلق به راننده مصدوم در محدوده وقوع تصادف مفقود که پس از تلاش ۱۰ ساعته در هوای گرم کیف را زیر بار کامیون پیدا می کند.

سرهنگ ریاحی اظهار کرد: در بررسی های اولیه مشخص می شود این کیف حاوی ۳۶ فقره چک بین بانکی به مبلغ ۱۱ میلیارد و ۳۰۰ میلیون ریال به همراه یک دستگاه گوشی موبایل هوشمند است.

این مقام انتظامی گفت: در ادامه با حضور رئیس کلانتری، کیف حامل اوراق بهادار به همراه گوشی موبایل پس از تنظیم صورتجلسه به مالک که تبعه خارجی است تحویل شد که او نیز از پلیس قدردانی کرد. 

انتهای پیام/
نرم افزار موبایل ایلنا
ارسال نظر
اخبار مرتبط سایر رسانه ها
    اخبار از پلیکان
    تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
    اخبار روز سایر رسانه ها
      اخبار از پلیکان
      تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
      پیشنهاد امروز