خبرگزاری کار ایران

دستگیری شرور سابقه‌دار با شلیک پلیس در نیشابور

asdasd
کد خبر : ۱۲۰۸۸۹۳

فرمانده انتظامی نیشابور از دستگیری شرور شمشیر به دست و مخل امنیت آرامش شهروندان با شلیک گلوله پلیس در این شهرستان خبر داد.

به گزارش خبرنگار ایلنا، سرهنگ علیرضا حسینعلی زاده با اعلام این خبر گفت: در پی تماس شهروندان مبنی بر اینکه یکی از اراذل و اوباش شناخته شده با شمشیر باعث ایجاد رعب و وحشت و صدمه به شهروندان شده بلافاصله ماموران یگان امداد به محل اعزام شدند.

وی افزود: ماموران پس از حضور در محل درگیری مشاهده کردند یکی از اراذل و اوباش سابقه‌دار که حالت طبیعی هم ندارد ضمن قدرت نمایی با شمشیر باعث وحشت شهروندان و اخلال در نظم و امنیت عمومی شده است.

این مقام انتظامی خاطرنشان کرد: متهم با مشاهده مأموران ضمن تهدید با سلاح سرد با موتورسیکلت قصد فرار داشت که افسر انتظامی پس از صدور اخطار با استفاده از قانون بکارگیری سلاح و با هدف حفظ جان شهروندان اقدام به تیراندازی هوایی و سپس شلیک گلوله به سمت پای متهم کرد که در نهایت وی زمین‌گیر و دستگیر و جهت مداوا به همراه مامور بدرقه به بیمارستان منتقل شد.

سرهنگ حسینعلی زاده تصریح کرد: متهم از اراذل و اوباش و دارای سوابق متعددی در زمینه نزاع، چاقوکشی، اخلال در نظم و امنیت عمومی است و ضمن تشکیل پرونده تحقیقات با دستورات تخصصی مقام قضایی ادامه دارد.

انتهای پیام/
نرم افزار موبایل ایلنا
ارسال نظر
اخبار مرتبط سایر رسانه ها
    اخبار از پلیکان
    تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
    اخبار روز سایر رسانه ها
      اخبار از پلیکان
      تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
      پیشنهاد امروز