خبرگزاری کار ایران

رونمایی از سامانه "قهرمان من" در مشهد

asdasd
کد خبر : ۱۱۷۳۲۴۰

سامانه "قهرمان من" با هدف تسهیلگری در نقش آفرینی عمومی با تکیه بر ظرفیت های مردمی در مشهد رونمایی شد.

به گزارش ایلنا از مشهد، مسئول ستاد مردمی بزرگداشت دومین سالگرد شهادت حاج قاسم سلیمانی در مشهد با اعلام این خبر افزود: مشارکت و ابتکارات مردمی در دومین سالگرد شهادت سردار دلها در این سامانه ارائه خواهد شد.

امین بهنام خاطرنشان کرد: باتوجه به اینکه تمامی اقدامات در بزرگداشت سالگرد شهادت سردار سلیمانی باید مردمی باشد، این سامانه بسترهای مناسبی را برای ارائه و معرفی ظرفیت های مردمی فراهم کرده است.

وی گفت: ظرفیت های مردمی متناسب با این ایام در قالب بسته های خدمات و محصولات در اختیار مخاطبان سامانه قرار خواهد گرفت.

این بسته محصولات شامل وصیت نامه سردار دل ها، پوستر، برچسب، بنر و کتاب زندگی نامه است.

همچنین بسته محصولات شامل ۲۱ خدمت در عرصه های سرود، نمایش، بازی فکری، هم آفرینی، خلق اثر جمعی، خیمه حاج قاسم، حسینیه کودک، پرده خوانی دیجیتال، اعزام مبلغ، اعزام قاری، اوریگامی، روایت گری، کاغذقیچی، جنگ های مذهبی، مسابقات استیجی و دیجیتال است.

تشکل ها و مجموعه های فرهنگی برای تهیه خدمات و محصولات از امروز یکم دی ماه می توانند به سامانه قهرمان من به آدرس Mh8.ir مراجعه کنند.

انتهای پیام/
نرم افزار موبایل ایلنا
ارسال نظر
اخبار مرتبط سایر رسانه ها
    اخبار از پلیکان
    تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
    اخبار روز سایر رسانه ها
      اخبار از پلیکان
      تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
      پیشنهاد امروز