خبرگزاری کار ایران

مقابل صدرنشین خوب بازی کردیم؛

مرتضایی: می‌توانستیم برنده بازی با دبیری باشیم

asdasd
کد خبر : ۱۳۵۴۸۲

برای اولین بار با عملکرد خوب بازیکنان در نیمه دوم، بازی عقب افتاده را با تساوی به پایان رساندیم.

سرمربی تیم فوتسال فرش آرا مشهد گفت: برای اولین بار با عملکرد خوب بازیکنان در نیمه دوم، بازی عقب افتاده را با تساوی به پایان رساندیم.

به گزارش ایلنا، مجید مرتضایی که تیمش دیروز در هفته پانزدهم لیگ برتر فوتسال کشور در مشهد با نتیجه ۴ بر ۴ مقابل تیم دبیری تبریز به تساوی دست یافت، اظهار داشت: مقابل تیم صدرنشین و بدون باخت لیگ قرار گرفتیم که از بازیکنان بسیار با تجربه ای نیز برخوردار بود.

وی با اشاره به عملکرد خوب شاگردانش در نیمه دوم، افزود: بازیکنان ما در این دیدار پر افت و خیز بازی عقب افتاده را در برابر تیمی قدرتمند به تساوی کشاندند و حتی می‌توانستیم برنده بازی باشیم.

سرمربی تیم فوتسال فرش آرا مشهد ادامه داد: با این تساوی ۲۷ امتیازی شدیم و با توجه به پیروزی تیم شهید منصوری قرچک در برابر راه ساری با یک امتیاز کمتر بعد از این تیم در رده ششم قرار گرفتیم.

وی در خصوص دیدار بعدی تیمش گفت: روز دوشنبه ۲۳ دی ماه از ساعت ۱۶ در ورامین میهمان تیم شهید منصوری قرچک هستیم.

مرتضایی با بیان اینکه بازی سختی در ورامین پیش رو داریم، عنوان کرد: شهید منصوری تیم خوبی است و در دور رفت در مشهد، در ثانیه های پایانی بازی مقابل ما به تساوی دست یافت.

نرم افزار موبایل ایلنا
ارسال نظر
اخبار مرتبط سایر رسانه ها
    اخبار از پلیکان
    تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
    اخبار روز سایر رسانه ها
      اخبار از پلیکان
      تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
      پیشنهاد امروز