خبرگزاری کار ایران

تا پایان ماه صفر انجام می شود؛

توزیع ۱۲۴ هزار بسته معیشتی بین نیازمندان خراسان رضوی

asdasd
کد خبر : ۱۱۲۷۷۳۷

مدیرکل اوقاف و امور خیریه خراسان رضوی گفت: با اجرای چهارمین رزمایش طرح شمیم حسینی، در مجموع از ابتدای شیوع بیماری کرونا تا پایان ماه صفر ۱۲۴ هزار بسته معیشتی به ارزش ۵۰ میلیارد تومان و ۱۱۰۰ پک تحصیلی در اختیار نیازمندان استان قرار می گیرد.

به گزارش ایلنا از مشهد، حجت الاسلام محمد احمدزاده درباره چهارمین رزمایش طرح شمیم حسینی در خراسان رضوی بیان کرد: طرح شمیم حسینی که در واقع بخشی از کمک های مومنانه در این طرح اقدام می شود در مجموع کشور دو میلیون بسته به ارزش هزار میلیارد تومان به نیازمندان کمک می شود و همچنین در مهر تحصیلی ۳۵ هزار پک تحصیلی به مبلغ هفت و نیم میلیارد تومان توزیع می شود. 

مدیر کل اوقاف و امور خیریه خراسان رضوی افزود: در خراسان رضوی که ما چهارمین مرحله را انجام می دهیم مجموعا ۱۲۴ هزار بسته معیشتی به ارزش ۵۰ میلیارد تومان در اختیار نیازمندان قرار می گیرد که در این مرحله ۱۴ هزار بسته معیشتی به همراه با ۱۱۰۰ بسته تحصیلی به ارزش ۲۵۰ میلیون تومان تحت عنوان طرح شمیم حسینی و مهر تحصیلی بین نیازمندان توزیع خواهد شد. 

وی تصریح کرد: بسته های معیشتی در سطح استان تا پایان ماه صفر و پک های تحصیلی تا قبل از آغاز سال تحصیلی بین گروه های هدف توزیع خواهد شد.

احمدزاده درباره چگونگی شناسایی نیازمندان برای توزیع بسته های معیشتی و پک های تحصیلی گفت: با همکاری قرارگاه مواسات، مراکز افق امام زادگان و هیئت امنای بقاع متبرکه این افراد شناسایی و توسط خادمین بقاع متبرکه توزیع خواهد شد.

سیدمهدی خاموشی رئیس سازمان اوقاف و امور خیریه کشور نیز در مراسم چهاردهمین رزمایش مواسات و همدلی در قالب طرح "شمیم حسینی جهت توزیع ۱۴ هزار بسته معیشیتی که به صورت ویدئوکنفرانس برگزار شد؛ بیان کرد: این توفیق به سازمان اوقاف عنایت شد که این مسیر را با دقت طی کند.

رئیس سازمان اوقاف و امور خیریه گفت: سازمان اوقاف به دلیل امور خیریه بودن، باید در زمینه مواسات در کشور پرچمدار باشد.

خاموشی با بیان اینکه انسان برای رسیدن کمال نیازمند دو بال عبودیت حق و کمک به دیگران است و این دو بال انسان را بهشتی می کند؛ افزود: وظیفه ما انسان ها این است که برای هم نوع دردمند و اهل خیر، هم به صورت علنی و هم به صورت مخفیانه باشیم. 

انتهای پیام/
نرم افزار موبایل ایلنا
ارسال نظر
اخبار مرتبط سایر رسانه ها
    اخبار از پلیکان
    تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
    اخبار روز سایر رسانه ها
      اخبار از پلیکان
      تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
      پیشنهاد امروز