خبرگزاری کار ایران

بهره برداری از ١٤ طرح آب و فاضلاب در خراسان رضوی

asdasd
کد خبر : ۱۱۲۳۷۹۷

مدیرعامل شرکت آب و فاضلاب خراسان رضوی گفت: همزمان با گرامیداشت هفته دولت، ۱۴ طرح بخش آب در شهرها و روستاهای خراسان رضوی افتتاح و کلنگ اجرای یک طرح دیگر هم به زمین زده شد.

به گزارش خبرنگار ایلنا از مشهد، سیدابراهیم علوی در گفت و گو با خبرنگاران افزود: این طرح ها در شهرهای تربت حیدریه، گناباد،  خلیل آباد،  کاشمر، کوهسرخ، رشتخوار، باخرز، فریمان، جوین و داورزن با صرف ۴۴۷ میلیارد ریال از محل اعتبارات ملی و استانی اجرا و آماده افتتاح شده است.

وی خاطرنشان کرد: همچنین آغاز پروژه آبرسانی به مجتمع "ظفر" شهرستان سبزوار با اعتبار هفت میلیارد ریال در این هفته عملیاتی شد. 

علوی اضافه کرد: آبرسانی به مجتمع های روستایی، مقاوم سازی خطوط انتقال و اصلاح ایستگاه پمپاژ، جداسازی شبکه و احداث مخزن و جایگاه برداشت آب شرب از پروژه هایی است که در این هفته بهره برداری شده است.

وی با اشاره به طرح یکپارچه سازی شرکت آب و فاضلاب روستایی و شهری، خاطرنشان کرد: در نتیجه این سیاست، امکانات و تاسیسات آب شهری برای کمک به ایجاد و تقویت زیرساخت های تامین آب روستاها به کار گرفته شد، به گونه ای که با با تلاش شبانه روزی، در مجموع وضعیت تامین آب آشامیدنی هزار روستا در سال قبل در قالب پروژه های هفته دولت، دهه فجر، پویش هر هفته الف – ب ایران و مشارکت خیران بهبود یافته است.

انتهای پیام/
نرم افزار موبایل ایلنا
ارسال نظر
اخبار مرتبط سایر رسانه ها
    اخبار از پلیکان
    تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
    اخبار روز سایر رسانه ها
      اخبار از پلیکان
      تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
      پیشنهاد امروز