خبرگزاری کار ایران

همزمان با دهه ولایت انجام شد؛

توزیع و کاشت ۵۰۰ هزار بوته گل فصلی تابستانه در سطح شهر مشهد

asdasd
کد خبر : ۱۱۰۹۲۲۷

مدیر کل بهبود محیط زیست شهری شهرداری مشهد از توزیع و کاشت بیش از ۵۰۰ هزار بوته گل فصلی تابستانه در سطح مناطق ۱۳ گانه شهر مشهد همزمان با ایام پر خیر و برکت دهه ولایت و امامت و گل آرایی ویژه مشهد خبر داد.

به گزارش خبرنگار ایلنا از مشهد، سیدعلی اکبر انتظام با اعلام این خبر اظهار کرد: همزمان با فرارسیدن دهه ولایت و امامت با هماهنگی های صورت گرفته میان مناطق ۱۳ گانه شهر مشهد، اقدامات مختلفی در سطح شهر در زمینه زیباسازی منظر شهری با استفاده از گونه های گیاهی و سازه‌های ویژه اجرا شده است که این فعالیت‌ها در روزهای پایانی این دهه و منتهی به عید سعید غدیر خم به اوج خود خواهد رسید.

وی افزود: پنج المان گل نوشته تبریک دهه ولایت و امامت در میادین شریعتی، بسیج، فلسطین،بیت المقدس و غدیر نصب شده است و ۱۰ عدد المان گل مناسبتی نیز در عرصه میدان شهدا، لچکی های شهدا، میدان شریعتی، میدان توحیدو میدان جانباز زینت‌بخش فضای شهر شهر شده‌اند.

انتظام اضافه کرد: در بافت فضای سبز شهری نیز ۱۰ المان نوشتاری با طرح های جدید در میادین بسیج، امام خمینی، فرودگاه، فردوسی، آیلند میانی بلوار احمد آباد و لچکی های اطراف میدان جانباز جانمایی شده است.

مدیر کل بهبود محیط زیست شهری خاطرنشان کرد: علاوه بر ۵۰۰ هزار بوته گل فصلی تابستانه، بیش از ۳۰۰ متر مربع از فلاورباکس( گل جای) های سطح شهر نیز تعویض و  واکاری و شستشو شده اند.

انتهای پیام/
نرم افزار موبایل ایلنا
ارسال نظر
اخبار مرتبط سایر رسانه ها
    اخبار از پلیکان
    تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
    اخبار روز سایر رسانه ها
      اخبار از پلیکان
      تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
      پیشنهاد امروز