خبرگزاری کار ایران

معاون اول قوه قضائیه:

‌شهید‌ هاشمی‌نژاد نمونه انسان صاحب اندیشه و تفکر در جامعه بود

asdasd
کد خبر : ۱۰۸۸۴۶

پاسخگویی به سوالاتی که امروزه در حوزه فرهنگ برای جوانان مطرح شده نیازمند یک گستره فرهنگی است، زیرا رهبر معظم انقلاب از هجوم فرهنگی دشمن با عنوان شبیه‌خون فرهنگی یاد می‌کنند که به دنبال از میان بردن مدنیت و آموخته‌های دینی است.

معاون اول قوه قضائیه با بیان اینکه ‌شهید هاشمی‌نژاد نمونه انسان صاحب اندیشه و تفکر در جامعه بود اظهار کرد: انسان صاحب تعقل زیر بار سلطه هیچ مستکبری نمی‌رود و ابزار دست دشمنان قرار نمی‌گیرد.

به گزارش خبرنگار ایلنا از مشهد، حجت‌الاسلام ابراهیم رئیسی ظهر امروز در مراسم گرامیداشت سی و دومین سالگرد شهادت شهید هاشمی‌نژاد در رواق امام خمینی حرم مطهر رضوی(ع) در سخنانی گفت: آنچه امروز در مراکز شبهه‌ پراکنی غرب برنامه‌ریزی شده است هجوم فرهنگی علیه جمهوری اسلامی ایران است.

وی برگزاری کرسی‌های آزاداندیشی، علم آموزی، بحثو مناظره و الگوسازی در زمینه فرهنگی از مهم‌ترین اقدامات شهید هاشمی‌نژاد برشمرد و تصریح کرد: باید با برگزاری کرسی‌های آزاد‌اندیشی و دانش‌افزایی حرکت دشمن را در این زمینه خنثی کنیم و بهترین الگو بهره‌گیری از روش مبارزاتی شهید هاشمی‌نژاد در ابتدای انقلاب است.

معاون اول قوه قضائیه با اشاره به مسئولیت خطیر مسئولان فرهنگی کشور خاطرنشان کرد: پاسخگویی به سوالاتی که امروزه در حوزه فرهنگ برای جوانان مطرح شده نیازمند یک گستره فرهنگی است زیرا رهبر معظم انقلاب از هجوم فرهنگی دشمن با عنوان شبیه‌خون فرهنگی یاد می‌کنند که به دنبال از میان بردن مدنیت و آموخته‌های دینی است.

حجت‌الاسلام رئیسی با بیان اینکه گفتمان انقلاب اسلامی دارای اصول ثابتی است و در زمان فقط مجاز به تغییر در روش‌ها و تاکتیک‌ها هستیم بیان کرد: شهید هاشمی‌نژاد علیه منافقین افشاگری‌های زیادی انجام داد و همواره معتقد بود که آن‌ها پرچم اسلام را در دست دارند اما در باطن برنامه‌های مارکسیستی را دنبال می‌کنند و بعد‌ها نیز شاهد صحت توصیه‌های شهید هاشمی‌نژاد در این زمینه بودیم.

وی با اشاره به سیره مبارزاتی شهید هاشمی‌نژاد اظهار کرد: در همین راستا هاشمی‌نژاد را با عناوین کتب، سخنرانی‌ها، دشمن‌شناسی‌ها و افشاگری‌های چهره منافقین می‌شناسیم.

معاون اول قوه قضائیه با اشاره به شبهه افکنی‌های مختلف در فضای مجازی افزود: ۳۰ سال قبل همچون امروز جوانان تحت تاثیر فضای مجازی قرار نداشتند، با توجه به اینکه شبهه افکنی‌های بسیاری توسط سازمان‌های ضد دینی منتشر می‌شود، اکنون وظیفه مسئولان است که نسبت به شبهه افکنی، ایجاد تردید در دل اهل ایمان، اقدام کارشکنانه انجام دهند

وی با اشاره به سیره‌رضوی در مساله احتجاجات و مناظرات تاکید کرد: علم کلام امروز مرهون آموزه‌های امام رضا(ع) است، بسیاری از شبهات و گره‌ها به لحاظ علمی در مناظرات امام هشتم(ع) با صاحبان مکاتب و ادیان یهودی و مسیحی مطرح شده است.

حجت‌الاسلام رئیسی با اشاره به سفر اخیر رئیس‌جمهور به نیویورک تصریح کرد: زیربنای نظام جمهوری اسلامی ایران دارای اصول و گفتمان ثابتی است که شامل دشمن‌شناسی، توجه به محرومان، دشمن ستیزی و مبنا قراردادن ولایت‌فقیه است.

نرم افزار موبایل ایلنا
ارسال نظر
اخبار مرتبط سایر رسانه ها
    اخبار از پلیکان
    تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
    اخبار روز سایر رسانه ها
      اخبار از پلیکان
      تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
      پیشنهاد امروز