خبرگزاری کار ایران

پرداخت ۴میلیارد ریال به شهرداری کدکن برای رفع مشکلات شهروندان کدکنی

asdasd
کد خبر : ۱۰۵۶۱۰۸

شهردار کدکن تربت حیدریه گفت: پرداخت مبلغ چهار میلیارد ریال به شهرداری این شهر برای پیشبرد برنامه‌های مرتبط با رفاه عمومی، از مهم‌ترین دستاوردهای سفر استاندار خراسان رضوی به این شهر بود.

به گزارش خبرنگار ایلنا، علی‌محمد خسروی  با اشاره به کمک استانداری  خراسان رضوی برای رفع سریع موانع پیشرفت و توسعه اشاره و بیان کرد: پروژه پل ورودی شهر کدکن، خارج از محدوه شهرداری و دچار مشکلاتی  بود که  در آخرین سفر استاندار وعده ساخت ان داده شد. 

وی ادامه داد: همچنین قرار است بخشی از جاده کدکن - رباط سنگ که در همین مسیر قرار دارد ساخته شود.

وی همچنین به بازدید استاندار خراسان رضوی و معاون فنی و عمرانی استانداری از پروژه دیواره ساحلی کدکن اشاره و بیان کرد: این شهر در امتداد رودخانه فصلی "سپسدر" قرار دارد لذا پیش از این در امتدادی هزار و ۵۰۰ متری اقداماتی برای ساخت دیواره ساحلی انجام شده بود. 

شهردار کدکن افزود: با این وجود هنوز برای حفظ حریم ساختمان‌ها، لازم است هزار و ۵۰۰ متر دیگر کار انجام شود تا شهر کدکن با سیل مواجه نشود. 

رئیس شورای شهر کدکن نیز گفت: اهم مطالبات ما مربوط به جاده تربت‌حیدریه - نیشابور است که امیدواریم مورد توجه قرار گیرد.

علی فضایلی افزود: بر این اساس بهسازی جاده تربت‌حیدریه - نیشابور حدفاصل شهر رباط‌سنگ تا روستای تلخه‌بست، به عنوان یک پروژه در قالب مصوبات سفر استاندار خراسان رضوی مورد تصویب قرار گرفت.

بخش ۸۷۸ کیلومترمربعی کدکن با جمعیتی حدود ۱۴ هزار نفر واقع در ۷۵ کیلومتری شمال غربی تربت‌حیدریه، مرکب از ۱۷ روستا و دو دهستان کدکن و رقچه، از سال ۱۳۱۸ تاکنون تشکیلات بخشداری دارد.

دامداری، کشاورزی و باغداری با استفاده از پنج رودخانه دائمی و حدود ۱۵۰ رشته قنات عمده‌ترین فعالیت اقتصادی در کدکن است.

انتهای پیام/
نرم افزار موبایل ایلنا
ارسال نظر
اخبار مرتبط سایر رسانه ها
    اخبار از پلیکان
    تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
    اخبار روز سایر رسانه ها
      اخبار از پلیکان
      تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
      پیشنهاد امروز