خبرگزاری کار ایران

سرپرست کمیته امداد:

تمام برنامه‌های کمیته امداد بازگرداندن وضعیت با ثبات به مددجو است

asdasd
کد خبر : ۱۰۴۶۹۲

تمامی برنامه‌ها، اعتبارات تخصیص داده شده و تسهیلات ارائه شده که در کمیته امداد تدارک دیده شده است برای این است تا بتوانیم وضعیت اضطرار یک مددجو و خانواده‌اش را به یک وضعیت با ثبات تبدیل کنیم.

ایلنا: سرپرست کمیته امداد امام خمینی(ره) گفت: مددکار در ارائه خدمت به مددجو باید احساس رضایتمندی در مددجو را به عنوان هدف اصلی و اولویت کاریش قرار دهد.

به گزارش ایلنا از مشهد، حسین انواری در نشست علمی تخصصی تبیین نقش تعاملی مددکاران اجتماعی، مشاورین رفتاری و شغلی و مبلغین دینی در اصلاح سبک زندگی و توانمند سازی مددجویان کمیته امداد امام خیمنی(ره) خراسان رضوی در مشهداظهار داشت: کمیته امداد یکی از نهادهایی که توسط معمار کبیر انقلاب بنا شد که اصل آن بر اساس اصول لرزشی و دینی نهاده شده است و یکی از قطعات جمهوری اسلامی است.

وی به نامگذاری سال جاری اشاره داشت و بیان کرد: کمیته امداد برای تحقق شعار سال جاری از سوی مقام معظم رهبری مبنی بر حماسه سیسی و حماسه اقتصادی، ۳ محور حضور و مشارکت مردمی، توسعه سلامت و توانمندی خانواده‌ها و اصلاح سبک زندگی را مدنظر خود قرار داده است.

انواری خاطر نشان کرد: تمامی برنامه‌ها، اعتبارات تخصیص داده شده و تسهیلات ارائه شده که در کمیته امداد تدارک دیده شده است برای این است تا بتوانیم وضعیت اضطرار یک مددجو و خانواده‌اش را به یک وضعیت با ثبات تبدیل کنیم.

سرپرست کمیته امداد امام خمینی(ره) تصریح کرد: استفاده از منابع دینی در مددکاری موضوعی است که باید مورد توجه مدیران و مددکاران قرار گیرد و قطعا با بهره گیری از این منابع رسیدن به اهداف به شکل مطلوب تری صورت خواهد گرفت.

وی افزود: حوزه مددکاری در کمیته امداد نقش نرم افزاری نهاد را ایفا می‌کند که نیاز است مدیران این نهاد توجه ویژه‌ای به این بخش داشته باشند.

انواری عنوان کرد: مشاوران و مددکاران باید در ابتدا خودشان منبعی از آرامش باشند تا آثار خدمتشان در مددجو به بهترین شکل بازخورد داشته باشد و بتواند اظطراب را در آن‌ها کاهش دهد.

سرپرست کمیته امداد بیان کرد: مددکار در ارائه خدمات به مددجو باید احساس رضایتمندی و نشاط را نظاره گرباشد.

عضو شورای مرکزی کمیته امداد از تغییر نگرش و تفکر مددجویان گفت و ادامه داد: مددکار باید در خصوص تغییر نگرش، تفکر و رفتار مددجو اقدام کند.

انواری ادامه داد: مددکاران و مشاوران در تغییر رفتار بایدانحراف رفتاری و تهدید‌ها را کاهش دهد.

وی در پایان ضمن تبریک ایام دهه کرامت نقش مدیران در این عرصه را کلیدی خواند و افزود: امیدواریم همزمانی دهه کرامت با برگزاری این جلسات باعثخدمت رسانی مطلوب‌تر به نیازمندان شود.

نرم افزار موبایل ایلنا
ارسال نظر
اخبار مرتبط سایر رسانه ها
    اخبار از پلیکان
    تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
    اخبار روز سایر رسانه ها
      اخبار از پلیکان
      تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
      پیشنهاد امروز