خبرگزاری کار ایران

رئیس تبلیغات اسلامی گناباد خبر داد:

تشکیل انجمن‌های اسلامی کارگری در کارخانجات گناباد

asdasd
کد خبر : ۱۰۳۱۷۸۴

رئیس اداره تبلیغات اسلامی شهرستان گناباد از تشکیل انجمن های اسلامی کارگری در کارخانجات گناباد خبر داد.

به گزارش خبرنگار ایلنا از گناباد، عباسعلی فاطمی در نشست خبری با اصحاب رسانه گفت: در راستای حمایت از کار و کارگری به عنوان اساس چرخه اقتصادی و با توجه به سال جهش تولید در راستای افزایش کیفیت کار ، اداره تبلیغات اسلامی انجمن های اسلامی کارگری را در کارخانجات شهرستان گناباد راه اندازی می‌کند.

وی ادامه داد: طبق دستورالعمل اسلامی حوزه کار و کارگری در تامین شرایط اقتصادی و روانی کارگران ، تعهد به کار و بالتبع کیفیت تولیدات افزایش یافته و این مهم در تولیدات کل و اقتصاد کشور نقش بسزایی خواهد داشت .

وی افزود : دستورالعمل اجرایی انجمن های اسلامی کارگری در جهت حمایت از کارگران به ‌عنوان اساس پایه‌های تولید و گرداننده چرخ اقتصاد کشور به مدیران کارخانجات گناباد ارایه شده که امیدواریم با همکاری مدیران کارخانجات گام‌های اساسی در این زمینه برداریم.

وی تصریح کرد: طبق ماده ۴۱ قانون کار ، حقوق کارگران برابر با افزایش تورم سالانه باید افزایش یابد و در این زمینه مطالبات فراوانی از سمت کارگران در حال حاضر وجود دارد .

وی افزود: انجمن‌های اسلامی کارگری مطالبه‌گری از مشکلات کارگران را در زمینه حقوق و دستمزد و... در دستور کار داشته و از آنجایی که دولت دستورالعمل هایی برای کارفرمایان در نظر می‌گیرد و دولت و کارفرما در یک طرف و کارگر در طرف دیگر چرخه اقتصادی هستند، لذا انجمن‌های اسلامی کار در جهت کاهش آسیبهای اجتماعی حوزه کار و کارگری بسیار راهگشاست .

وی با توجه به افزایش طلاق در گناباد و کشیده شدن اعتیاد به سنین پایین گفت: اداره تبلیغات اسلامی روحیه امید و نشاط را با ظرفیت روحانیت، حوزه های علمیه، کانون مداحان، هییتهای مذهبی،  آموزش و پرورش و سایر نهادها و با به روز رسانی اطلاعات در مقابل آسیب‌های اجتماعی حوزه جوانان و خانواده ها، جامعه ای ایرانی اسلامی را گسترش خواهد داد. 

انتهای پیام/
نرم افزار موبایل ایلنا
ارسال نظر
اخبار مرتبط سایر رسانه ها
    اخبار از پلیکان
    تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
    اخبار روز سایر رسانه ها
      اخبار از پلیکان
      تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
      پیشنهاد امروز