خبرگزاری کار ایران

در گفت و گو با ایلنا مطرح شد:

ثبت نام مسکن ملی جوانان در خراسان رضوی آغاز شد

asdasd
کد خبر : ۱۰۲۳۵۹۸

مدیر کل بنیاد مسکن انقلاب اسلامی خراسان رضوی گفت: ثبت نام مسکن ملی جوانان در سطح استان آغاز شد که به مدت یک هفته ادامه دارد.

سیدرضا موسوی‌نیا در گفت وگو با خبرنگار ایلنا اظهار کرد: با توجه به تقاضای جوانان برای ثبت نام مسکن،  دولت تصمیم گرفت از امروز به مدت یک هفته ثبت نام مسکن ملی جوانان در سطح کشور انجام شود.

وی با بیان اینکه در مرحله اول ۹ هزار و ۲۰۶ نفر ثبت نام شده است گفت: در این شهرستان و در شهر کندر خلیل آباد هم زمینه برای ساخت ۵۰ واحد مسکونی بر اساس تفاهم نامه بین این اداره کل و شهرداری و شورای شهر کندر فراهم شد که جوانان این شهر می توانند با ثبت نام در سامانه مسکن ملی جوانان اقدام کنند.

مدیر کل بنیاد مسکن خراسان رضوی گفت: افرادی که ثبت نام می کنند پس از بررسی لازم توسط بنیاد مسکن و شناسایی وی به عنوان یک متقاضی دارای اولویت باید مبلع  ۴۰۰ میلیون ریال در بانک واریز کنند.

موسوی نیا با بیان اینکه اجرای طرح هادی در سطح استان با سرعت ادامه دارد گفت: امسال ۱۰۰ میلیارد ریال اعتبار تخصیص داده شده به اجرای طرح هادی در سطح روستاهای استان بوده است که در همین راستا ۶۵ میلیارد تومان قیر رایگان نیز در اختیار دهیاری ها قرار می گیرد.

وی با اشاره به اینکه ۲ هزار و  ۶۰۰ روستا بالای ۲۰ خانوار در سطح استان داریم افزود: در حال حاضر با توجه به رشد سطح زندگی در روستاها مردم خود متقاضی اجرای طرح هادی هستند.

وی گفت: ۲ هزار و ۵۹۱ روستا مطالعه ۱۰۰ درصدی شده است و ۹۰۰ روستا بازنگری طرح هادی انجام شده و باتوجه به محدودیت های اعتباری و نیز طول اجرای طرح های هادی در سطح روستاها که بین  هزار تا ۱۲۰۰ متر طول مسیر می باشد صرف هزینه زیادی را در بر دارد.

 مدیر کل بنیاد مسکن خراسان رضوی با بیان اینکه از سال گذشته تا کنون ۹۰۰ روستا با واگذاری قیر رایگان کلیه معابر آنها آسفالت شده است بیان کرد: بنیاد مسکن برای اعطای تسهیلات مسکن مقاوم در روستاها هیچ مشکلی ندارد و متقاضیان ساخت مسکن می توانند با مراجعه به بنیاد مسکن شهرستانها اقدام کنند.

 وی اظهار امیدواری کرد در سال آینده ۲۰۰ روستای استان طرح هادی اجرا شود.

انتهای پیام/
نرم افزار موبایل ایلنا
ارسال نظر
اخبار مرتبط سایر رسانه ها
    اخبار از پلیکان
    تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
    اخبار روز سایر رسانه ها
      اخبار از پلیکان
      تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
      پیشنهاد امروز